Jeg bruger Google Chrome og den popper op for side der åbnes selvom jeg har været igennem undersøgelsen. |
Jeg har ingen problemer med popuppen.
Bruger Firefox 3 på en XP maskine
Jeg har ingen problemer med popuppen.
Bruger Firefox 3 på en XP maskine |
Hej Nicolai Dbh Jørgen |
Det er et Firefox-problem. Og det må henføres til at du som bruger har afkrydset at du ikke accepterer 3. parts cookie. Vi får lavet en vejledning til Firefoxbrugerne mht. hvad man konkret skal gøre. Husk det er vores Emediate-system som man skal acceptere cookies fra og ikke Amino, da det er Emediate som er afsenderen af pop up'en. |
Jeg ser også popup'en med brugerundersøgelsen på hver eneste sidevisning og ja, det er voldsomt irriterende. Er i ude på at skræmme jeres brugere væk? Væk med den til i har fundet en løsning så jeg slipper for at skulle klikke "luk" hver eneste gang jeg henter en side. Og nej, det er ikke godt nok, at bede mig om at skulle bruge en vejledning og modificere min browsers indstillinger. |
Det der undrer mig mest er, at der er et problem med denne pop-up. Det er første gang jeg oplever sådan noget. Men nu er spørgsmålet om I kan lave det især for Chrome-brugere som mig. Chrome er jo forholdvis nyt :S |
Sammen med Emediate har vi nu lavet en midlertidig løsning. Chrome kender jeg ikke, så den kommer i næste step. Mandag drøfter vi videre med Emediate omkring hvad vi kan gøre. Men lørdag / søndag burde der ikke være problemer med Firefox og Safari. Men der skal findes en permanent løsning så det ikke irritere. God weekend |
Altså nu ved jeg ikke med jer andre, men jeg har stadig det samme problem :S Jeg har bare ikke lyst til at bruge IE, kun til denne ene side. jeg kan heller ikke li' IE. Har I fået kigget nærmere på tingene ? |
Jeg er faktisk ikke klar over det, men som Nicolai skrev, så er det en 3. parts leverandør der skal fixe det. |