Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg succes som life coach

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Succes difinerer jeg som, at jeg har alle de faste kunder jeg har brug for og mit firma har en omsætning på mellem 1-2 millioner per år

Jeg er uddannet life coach og blev færdig uddannet maj 2008.

Jeg er opmærksom på, at der er tusindevis af mennesker som er uddannet coach eller bare kalder sig coach efter et weekend kursus. Så spørgsmålet er, hvordan skiller jeg mig ud fra mængden, sådan at jeg ikke drukner i mængden istedet for? 

Jeg får tit at vide, at det bedste man kan gøre for sig selv er at komme i medierne, men det er måske lidt for ambitiøst som næsten ny coach? Jeg ved det ikke? Hvordan får man medierne til at tage en ind? Er der nogle som har erfaringer med det område? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:18

nu er det ikke for at lyde ond, men en lifecoach er da en der coacher folk i succes paa alle punkter i ens liv ikk?

saa virker det lidt underligt du kommer og spoerger om hvordan du faar succes, paa forretningsmarkedet, naar jeg taenker at det er da lige et af de punkter en life coach burde vaere god til? eller er min opfattelse forkert?

anyhow, jeg taenker hvad med internet marketing? mange af de folk jeg kunne forstille mig der har brug for lifecoaching, lukker sig vel meget inde, eller er folk der ikke er saa sociale? smaek en hjemmeside op, kom rundt paa en masse forummer osv. Eller hvad med online coaching? noget med at man kan bestille nogle timer online ogsaa faa en smagsproeve paa hvad du kan? what do i know :)

Ring rundt til en masse firmaer og tilbyd din assistance, lav nogle koncepter med at du kan tilbyde et weekends kursus for et firma for x(xxxxx? ;)) antal dkk, ogsaa faar de en fed laerrerig weekend der skaber stoerre sammenknytning paa holdet.

Hvad med alle de der kursus blade man kan abonnere paa? mener vist der er noget paa vestsjaelland der hedder Lof, et blad hvor de samler en masse kurser i.

Lav nogle gakkede og skoerer oevelser, find din egen stil. Naar jeg taenker lifestyle coach taenker jeg Karl Mar Moeller, og 99% af hans succe kommer fordi han skiller sig saa meget ud i forhold til alle de andre.

Skriv en bog og hvis dine kvaliteter der :P mulighederne er uendelige.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 21
Fra  HofKa Assistance Skrevet kl. 11:47

Hej Dennis

Jeg går hos en lifecoach og har gjort det i knap 1½ år. Og jeg er ikke en som der bliver svaret: "lukker sig vel meget inde, eller er folk der ikke er saa sociale"
Men kommer fra en dysfunktionel familie, som jeg troede var en meget almindelig/normal familie.

Ud fra min erfaring med min coach, som jeg samtidig har startet et tæt samarbejde med, på professionel basis, så bliver du nødt til at finde en niche, som skiller dig ud fra den store mængde som landet boomer med lige nu.

Min coach er NLP coach, misbrugskonsulent og hypnotisør - Hendes special er kost.
Hun hjælpe afhængige af alle former, ud af deres afhængighed, og hendes store styrke er, at hun selv har været der og er kommet ud på den anden side.
Så hun ved hvad vi taler om, når vi kommer fra dysfunktionelle hjem - som desværre de fleste gør, af mindre eller større grad.

Så mit råd vil være, find det område, som du brænder for og hjælp folk der.
Og ja, som du har fået at vide, prøv at blive set/hørt på en seriøs, varm og omsorgsfuld måde.

Held og lykke med det.

God Påske

Lise-Lotte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)