Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Sharepoint designer 2007.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en der vil give et hurtig grundkursus i Sharepoint designer 2007. Har lavet lidt i Frontpage 2003 før, men har nu købt Sharepoint designer. Men jeg kan ikke rigtig komme igang med det.

Håber der er en der vil hjælpe.

MVH Jimmi Hansen

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:21

Du kan evt. finde en masse information omkring emnet på sharepointblogs.com

Er det noget specifikt du ikke kan finde ud af ?

Tilmeldt 22. Aug 07
Skrevet kl. 16:10

Hej

Ja det er nogle bestemte ting, for at komme igang. Men det kan være der kommer lidt flere hen af vejen.

Håber du kan hjælpe.

MVH Jimmi

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:19

Hej Jimmi

Det lyder som om du har interesse i at opbygge din egen hjemmeside, og det er fuldt forståeligt. Men når nu du gerne vil lære det, kan ejg anbefale dig at lære det "rigtigt".

Kig in på w3schools.com og html.dk og se om du ikke kan lære dig at bygge skidtet fra bunden i xhtml og css.

Resultatet af Frontpage eller Sharepoint er mildest talt noget lort, og virker oftest kun i Internet Explorer.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:54

Hejsa

Jeg lever af at lave kurser i SharePoint designer.

Kontakt mig, hvis du er interesseret.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:52
Tilmeldt 22. Aug 07
Skrevet kl. 17:59

Hej

Ja det kan jeg se det er blivet. Men jeg købt det for ca. to måneder siden, og gav næsten 3000 kr.

Føler mig rigtig godt snydt nu.

Men da er stadig nogle problemstilling jeg ikke kan finde ud af.

VH Jimmi

Tilmeldt 8. Mar 08
Skrevet kl. 12:29

SharePoint Designer blev frigivet fra sin licens i starten af april.

Jeg formoder du skal udvikle mod wss eller moss platformen, ellers vil jeg anbefale dig notepad for simpel html.

Sharepoint designer er ikke blot en frontpage klon på sterorider.

Jeg har set superbrugere med få ugers uddannelse, som kunne skrive ret komplekse workflows i løbet af et par timer. Workflows som ville tage dage for en udvikler at skrive i VS 2008.

Det er naturligvis en kæmpe fordel, men det giver altså også nogle gevaldige problemer med sikkerheden. Når en superbrugers rettigheder bliver ophøjet til en udviklers. Derudover er der hele deployment senariet.

Jeg har ofte selv anvendt Sharepoint designer til hurtige mockups og proof of concepts.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:48

Runge:
Jeg formoder du skal udvikle mod wss eller moss platformen, ellers vil jeg anbefale dig notepad for simpel html.

De sidste par år har jeg siddet og arbejdet en del med MOSS 2007. Jeg vil til en hver tid FRARÅDE at man bruger SharePoint designer til at rette noget som helst på en SharePoint installation.

Alle løsninger bør udvikles via SharePoints deployment mekanismer (solutions og features). Ellers får lynhurtig en uoverskuelig platform.

Tilmeldt 8. Mar 08
Skrevet kl. 20:48

Rasmus Lindgren:

De sidste par år har jeg siddet og arbejdet en del med MOSS 2007. Jeg vil til en hver tid FRARÅDE at man bruger SharePoint designer til at rette noget som helst på en SharePoint installation.

Alle løsninger bør udvikles via SharePoints deployment mekanismer (solutions og features). Ellers får lynhurtig en uoverskuelig platform.

Jeg er helt enig, Kunne aldrig selv finde på at bruge SPD til andet end mockups eller poc på et udviklings miljø. Det ændre bare ikke på, at mange super brugere anvender SPD, og er rigtig glade for det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)