"Liechtenstein has strict banking, insurance and tax confidentiality. Nobody that has not been explicitly authorised by the insured to do so can obtain any information on a policy that was issued under Liechtenstein law."
"Liechtenstein has strict banking, insurance and tax confidentiality. Nobody that has not been explicitly authorised by the insured to do so can obtain any information on a policy that was issued under Liechtenstein law."
Det er Fortuna AG, som sammenarbejder med REFER GROUP her i Danmark, så det er ikke direkte Generali man sammenarbejder med.
Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.
Ja, men der jo til en selv om man vil inberette, så ens samvittighed, hvad det angår styrer man selv. Hevm er mest ærlig i denne verden . ?
Hvis man vil være en god skatte yder, så indberetter man selvfølgelig disse indtægter.
Problemet er at det ikke er den enkelte forsikringstager, der skal indberette til SKAT men det udenlandske forsikringsselskab der skal indberette deres rutiner.....
Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.
Henrik, vil vil hellere have svar!
Udgangspunktet for denne tråd er tekst fra REFER GROUPs egen hjemmeside. At slette tråden fordi det blæser lidt er ikke med til at tegne et positivt billede af konceptet. Personligt er det min opfattelse, at det er yderst risikabelt projekt så længe der ikke er fremkommet basale svar på spørgsmålene i denne tråd.
Det kan ikke tage REFER GROUP mange minutter at berolige eventuelle pensionsopspare om at deres fradragsret er bevaret og af Fortuna AG er indstillet på at opfylde de danske myndigheders krav til indberetninger!