Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Pension og livsforsikring.

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 23:16

Jeg undrer mig over at Danmark ikke er nævnt i Deres organisation:

Austria

Belgium

Bulgaria

Croatia

Czech Republic

France

Germany

Greece

Guernsey

Hungary

Ireland

Israel

Italy

Netherlands

Poland

Portugal

Romania

Russia

Serbia

Slovakia

Slovenia

Spain

Switzerland

Turkey

Ukraine

United Kingdom

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 23:23

Skal lige have hjælp til at finde et selskab ved navn Fortuna Lebens versicherung AG.....Kan ikke finde det på CVR eller google

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31

Fortuna Lebens-Versicherungs Aktiengesellschaft

Error getting header for "forsikring_klasser_liv_pension"
TJENESTE FRA HOVEDSÆDE UDENFOR DANMARK
  Lovhjemmel Hjemlandets tilsynslovgivning
  Tilsynsmyndighed Hjemlandets tilsynsmyndighed
  Værtsland - Danmark

Danmark
-
- I: Alm. livsforsikring
- III: Forsikring, der er tilknyttet investeringsfonds
- IV: Permanent sygeforsikring
- VI: Kapitaliseringsvirksomhed
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 00:06

"Liechtenstein has strict banking, insurance and tax confidentiality. Nobody that has not been explicitly authorised by the insured to do so can obtain any information on a policy that was issued under Liechtenstein law."

Kilde: http://www.fortuna.li/eng/about_us/location/index.html

Henrik, Det er diss restriktioner der kan kambolerer med manglende lyst til at indberette data til det danske skattevæsen.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 09:55

Klovn:

"Liechtenstein has strict banking, insurance and tax confidentiality. Nobody that has not been explicitly authorised by the insured to do so can obtain any information on a policy that was issued under Liechtenstein law."

Kilde: http://www.fortuna.li/eng/about_us/location/index.html

Henrik, Det er diss restriktioner der kan kambolerer med manglende lyst til at indberette data til det danske skattevæsen.

Ja, men der jo til en selv om man vil inberette, så ens samvittighed, hvad det angår styrer man selv. Hevm er mest ærlig i denne verden . ?

Hvis man vil være en god skatte yder, så indberetter man selvfølgelig disse indtægter.

Jeg vender snarest tilbage med svar på de spørgsmål jeg har linet op, så vi kan få afklaring på dem.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 10:05
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 11:56

skal lige have korrigeret indlægget....

Det er Fortuna AG, som sammenarbejder med REFER GROUP her i Danmark, så det er ikke direkte Generali man sammenarbejder med.

Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:17

Vision Security:

Ja, men der jo til en selv om man vil inberette, så ens samvittighed, hvad det angår styrer man selv. Hevm er mest ærlig i denne verden . ?

Hvis man vil være en god skatte yder, så indberetter man selvfølgelig disse indtægter.

Problemet er at det ikke er den enkelte forsikringstager, der skal indberette til SKAT men det udenlandske forsikringsselskab der skal indberette deres rutiner.....

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:27

Vision Security:
Har fået at vide af REFER GROUP at jeg skal slette dette indlæg, da de mener det skader firmaet. Men desværre kan man ikke slette det....må have fat i supporten.

Henrik, vil vil hellere have svar! 

Udgangspunktet for denne tråd er tekst fra REFER GROUPs egen hjemmeside.  At slette tråden fordi det blæser lidt er ikke med til at tegne et positivt billede af konceptet.  Personligt  er det min opfattelse, at det er yderst risikabelt projekt så længe der ikke er fremkommet basale svar på spørgsmålene i denne tråd.

Det kan ikke tage REFER GROUP mange minutter at berolige eventuelle pensionsopspare om at deres fradragsret er bevaret og af Fortuna AG er indstillet på at opfylde de danske myndigheders krav til indberetninger!

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)