Jeg har også haft nogle spøjse problemer med min signatur.
Inde under min profil viser den helt korrekt et billede af vores 3. firma, enovo aps, med et link - men på alle tråde optræder denne ikke :o
Hej Christian,
Din signatur er også seriøst overdrevet - faktisk så meget, at det næsten tager luften ud af dine ord, da folk ser din signatur mere end de ser dig. Hvorfor ikke droppe de store billeder til gengæld for tekst-links og kort forklaring om produktet/siden?
Jeg er "desværre" programmør, og en mand af få ord - så derfor må jeg udnytte billeder til at blive set ;) Tilgengæld har jeg prøvet at undgå voldsomme farver og en masse crap som jeg har set (et fåtal) have herinde :)
"Look what your sunting daughter did!" Måske er jeg blevet besat af en ondartet "Martin", som skamløst skriver indlæg i mit navn.
Hvad bliver det næste? At han lover folk gratis terapi i mit navn? Det må mindst give en kop kaffe på din favorit Starbucks en dag ved lejlighed Martin
Anders Gericke:
Hej Mette .
Du kan skrive til mig på AndersGericke@gerickedesign.dk - så kan jeg vise dig hvad jeg kan gøre for dig (:
Nu er jeg godt nok ikke fyldt 80 endnu, men jeg er totalt forvirret og kan slet ikke se hvor jeg beder andre end Claus om at hjælpe mig med min signatur - og kun i forhold til at der skal rettes et .dk - så hvad er det lige præcis at du tror jeg har bedt DIG om? :)
Bevares, du laver nogle nydelige smykker, men jeg kan altså for min død ikke se hvad det har med min signatur at gøre. Er det bare mig eller er Anders tydeligvis også blevet besat???
Der er pt. en fejl i Community Server som vi snart håber de vil rette. Indtil da kræver det at vi manuelt går ind og laver rettelserne for den enkelte bruger, hver gang at bug'en sker hos Community Server.
Det er naturligvis utilfredsstillende og Claus kigger nu på det en sidste gang i relation til dig. De kommende måneder vil vi dog af resursemæssige hensyn ikke have mulighed for at tilbyde denne individuelle service, da vi skal have lavet række tilpasninger på vores site til gavn for alle brugere.
Beklager de gener det medfører for vores brugere. Og vi har taget kontakt til folkene bag CS for at få dem til at løse problemet permanent. Indtil da kan vi ikke gøre noget.
Der er pt. en fejl i Community Server som vi snart håber de vil rette. Indtil da kræver det at vi manuelt går ind og laver rettelserne for den enkelte bruger, hver gang at bug'en sker hos Community Server.
Det er naturligvis utilfredsstillende og Claus kigger nu på det en sidste gang i relation til dig. De kommende måneder vil vi dog af resursemæssige hensyn ikke have mulighed for at tilbyde denne individuelle service, da vi skal have lavet række tilpasninger på vores site til gavn for alle brugere.
Beklager de gener det medfører for vores brugere. Og vi har taget kontakt til folkene bag CS for at få dem til at løse problemet permanent. Indtil da kan vi ikke gøre noget.
God påske
Nicolai
Synes faktisk det er en udemærket service, at I indtil nu har rettet signaturer manuelt for folk.
Jeg tager hatten af for, at I også siger fra nu og prioriterer opgaverne i henhold til hvor vigtige de er. Man må klare sig indtil videre med det, som systemet formår. Al respekt herfra.