Jeg vil da også sige at hvis det kun er betalingsgatewayen der skal få dig til at stoppe så tror jeg du trænger til et ordentligt (kærligt) iværksætter spark i røven, måske af martin?
Hvor er det dog en interessant historie. Jeg har oplevet PRÆCIS det samme hos netop Surftown. Det er jeg virkelig ked af at høre. Held og lykke med at finde en ny udbyder. Som de andre også skriver, findes der mange andre der er 100 gange bedre end ST.
Tak skal i have - jeg kan nu køre videre, og mine kunder kan betale for de varer de køber.
Jeg skal dog stadig have løst problemet med, at ordrene ikke bliver lagt ind i databasen. Jeg skal selv lægge dem ind manuelt, inklusive kundens adresse, og justere lageret efterfølgende for samtlige solgte varer.
Derudover er jeg blevet nødt til, at hæve pengene for ordrer, som ikke kan sendes afsted før senere på ugen, for om mindre end 1 time, kan jeg ikke hæve penge i den gamle betalings løsning længere.
MEN jeg slipper for, at skulle lukke ned i et ukendt antal dage, og det kan i sidste ende betyde go eller no-go for den fortsatte eksistens af Netmama.
Jeg skulle da bare have spurgt herinde for længe siden :-)
Hej Hanne,
Hvor har jeg mange gange siddet som dig, rodet med det selv og efter en uge har jeg desperat [:'(] (!) søgt hjælp fra andre .
NU gør jeg det anderledes. Jeg sidder der højst en halv dag og så spørger jeg mig frem. Sikke meget tid og mange ressourcer der er sparret på den konto. Så lad det være en erfaring du er rigere i fremtiden. Man lærer jo noget hver dag.
Hej Hanne, jeg vil skynde mig at ringe til Epay, Thomas og lave en aftale med ham..
De har et modul som virker til UG og mange plusser på - så har du en løsning som virker...
Eller evt. ringe til Setweb i Toftlund og tale med Birger og bede ham om at lægge der rettede Epay løsning på shoppen.. så kører den igen.. og så kan du være glad igen... OPGIV ikke men brug en af de bedste løsninger på det danske marked EPAY.. tro mig - det burde være lykken..