Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælger til motionscentre søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person m/k med en god og venlig telefonstemme, som skal ringe kunder op, som tidligere har været medlem i et motionscenter. Formålet er at få disse kunder tilbage til centeret igen ved at give dem et godt tilbud.
Det skal understreges at dette ikke er et job for en agressiv telefonsælger der udelukkende har profit for øje og som ikke accepterer et nej. (I ved nok hvad jeg mener). Det hele skal foregå på en sober og venlig måde og et nej skal accepteres. En sælger med hjertet på rette sted, men alligevel med et godt talent for at skabe resultater via telefonen.
Det vil være en meget stor fordel, hvis personen har et godt kendskab til motionsbranchen og et godt kendskab til fordelene ved at holde sig i god form, eller måske endda selv arbejder/har arbejdet i et motionscenter.

For den rette kan der blive tale om rigtig mange opgaver via mit netværk.

Løn: Provision med god chance for at skabe sig en ganske fornuftig indtjening.

Jeg kan stille kontor og telefon til rådighed i Fredericia, men arbejdet kan også udføres andre steder fra.

Er det dig jeg søger, så send mig en PM eller en mail: j.linnet@mail.dk

Dbh
Jørgen

Fra herning
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:22

Hej.

Når lønnen er provision så er det nok lidt svært at få en telefonsælger til ikke at være aggressiv, for jo mere han sælger jo tjener han? Så skal du i hvert fald finde en sælger med hjertet på rette sted :D Som ikke har taget jobbet for pengenes skyld?

Set fra din side kan jeg godt se idéen om at ringe til folk for at få dem tilbage. Du driver en forretning hvor du lever at antal medlemmer.

Personligt vil jeg ikke synes om at blive ringe op og spurgt om jeg vil begynde at træne igen? Man har jo stoppet af en grund? Men så må du jo komme med et tilbud om 3 mdr. til ½ pris? Bedre åbningstider? Mulighed for at få lavet et trænings program præcis til dig? Så ville jeg godt selv kunne overveje at melde mig ind igen?

Men held og lykke med det!!

Mvh. Henrik Mathiesen

Mvh Henrik Mathiesen

HLM Group

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:33

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:57

Hej Henrik
Jeg er helt klar over at det er nemmere at finde en af de "agressive" telefonsælgere, men dem er jeg ikke interesseret i, for jeg er ikke interesseret i at genere folk. Jeg vil kun give dem lidt hjælp til at komme igang igen samt et godt tilbud. Jeg har drevet motionscentre i mange år og ved af erfaring, at rigtig mange mennesker meget gerne vil igang med at træne og det gælder selvfølgelig også rigtig mange af de gamle kunder. Mange mennesker skal bare have et lille "skub" for at tage beslutningen om at starte en sundere livsstil osv.
Ja, man har stoppet af en grund i sin tid, men det betyder ikke at man så for evigt herefter ikke længere vil holde sig i form. Mange kunder er måske stoppet lige før sommerferien og så ved vi jo alle hvad 2-3 måneder mere eller mindre på langs i solen kan betyde, nemlig at det kan være svært at komme igang igen og det her jeg gerne vil række en hånd ud, men det skal gøres på en ordentlig og sober måde. Vi er ikke ude på at genere nogen :o)

Jeg lover dig at denne sælger vil kunne komme til at tjene gode penge, selv med hjertet på rette sted, for det er på ingen måde umuligt at skabe gode resultater på denne måde - tværtimod. Desuden er der her tale om et produkt som en meget større del af befolkningen er interesseret i end f.eks. salg af dagblade, bogklubber, Tubberware osv, så det er væsentlig nemmere at skabe resultater her, end ved salg af nogle af de andre ting. Skal også lige nævne at salget ikke foregår i telefonen. Det foregår kun i centeret, hvis kunden ønsker at komme ud at høre noget om disse muligheder, så det er egentlig ikke et rigtig sælger-job - mere end kontakt-formidler mellem center og kunde...
Det ligger bare mig meget på hjerte at vi ikke generer folk unødigt og derfor synes jeg at jeg allerede nu skal nævne dette, så jeg med det samme sorterer dem fra som ikke går af vejen for at blive ubehagelig i telefonen. Du ved nok hvad jeg snakker om? Vi har vist alle haft sådan en i røret, ik? :o)

Til Anders
Ikke alle vores kunder har underskrevet en sådan erklæring, men som sagt er vi ikke ude på at genere nogen. DK er fyldt med regler, love og paragraffer for alt og hvis man skal holde sig 100% indenfor alle disse love og paragraffer ifbm med marketing osv, så kan det nogle gange være svært at skabe ekstraordinære resultater. Jeg siger ikke at man skal bryde loven, for det er jeg absolut ikke tilhænger af, men nogle love kan godt gradbøjes lidt uden at man generer nogen Wink
Denne tråd er ikke et oplæg til at starte en diskution omkring love og paragraffer, så lad os lige med det samme begrave denne del af tråden her, så den ikke ender i regelrytteri Smile

Dbh
Jørgen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:28

Hej Jørgen....

nu sidder jeg selv som telemarketings sælger til hverdag og jeg fornemmer umiddelbart en lille advarselslampe.

For at du må kontakte dine tidligere kunder skal de, som før nævnt have underskrevet en aftale hvor i der står at de acceptere, at blive kontaktet med tilbud.

Hvis dette ikke overholdes overtræder du i første omgang loven. Ved at du gør det hvad viser du så dine kunder? at du er en ærlig reel forretningsmand der "bare" gerne til give sine kunder et godt tilbud?

Nej!! tværtimod....De får indtrykket af at du er det stik modsatte!...

Og jeg kan fornemme på dig at du ønsker at være en ærlig forretningsmand, da du selv søger en ærlig sælger med hjertet på rette sted.

problemet er at dette betyder ikke noget for kunderne hvis de føler sig forulempet! Og tro mig... der sidde mange mennesker ude i det danske land som udemærket ved at du ik har ret til at ringe til dem. og dette vil de promte bruge i mod dig eller din sælger for at slippe af med dig hurtigst muligt!....

Dette skal menes som et godt råd baseret på min baggrund og erfaringer.

Super ide ellers, men jeg ville nok lige tænke mig om en ekstra gang :)

Fortsat godt dag:)

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:04

Thomas Holst Frederiksen:

Hej Jørgen....

nu sidder jeg selv som telemarketings sælger til hverdag og jeg fornemmer umiddelbart en lille advarselslampe.

For at du må kontakte dine tidligere kunder skal de, som før nævnt have underskrevet en aftale hvor i der står at de acceptere, at blive kontaktet med tilbud.

Hvis dette ikke overholdes overtræder du i første omgang loven. Ved at du gør det hvad viser du så dine kunder? at du er en ærlig reel forretningsmand der "bare" gerne til give sine kunder et godt tilbud?

Nej!! tværtimod....De får indtrykket af at du er det stik modsatte!...

Og jeg kan fornemme på dig at du ønsker at være en ærlig forretningsmand, da du selv søger en ærlig sælger med hjertet på rette sted.

problemet er at dette betyder ikke noget for kunderne hvis de føler sig forulempet! Og tro mig... der sidde mange mennesker ude i det danske land som udemærket ved at du ik har ret til at ringe til dem. og dette vil de promte bruge i mod dig eller din sælger for at slippe af med dig hurtigst muligt!....

Dette skal menes som et godt råd baseret på min baggrund og erfaringer.

Super ide ellers, men jeg ville nok lige tænke mig om en ekstra gang :)

Fortsat godt dag:)

Thomas

Hej Thomas
Tak for dit indlæg og velmenende feedback!
Hvis vi skal prøve at forholde os til virkeligheden, så er faktum at dette foregår overalt i DK og så kan man vælge at være med eller ikke at være med og lade ens konkurrenter om at tage denne gevinst. Ja, der kan være nogle af dem man ringer til, som kan blive sure, men tro mig, der er mange flere der bliver glade for at få lidt hjælp til at komme igang og især fordi vi ikke decideret ringer for at sælge dem noget. Vi ringer faktisk også og giver dem et gratis medlemskab i en periode, så de kan prøve at komme igang med træningen igen.
Det er lidt det samme som at Martin Thorborg sender op til 10 opfølgningsmails til dem der downloader hans E-pusher light. Ja der er nogle få af disse der bliver sure og føler sig generet, men summasummarum, så har det en kæmpe effekt på salget af hans E-bog - også selvom nogle måske vil kalde det spam eller andet.

Vi er her for at drive forretning og tjene penge, og ja vi skal selvfølgelig overholde lovgivningen, men vi skal også passe på at vi ikke bremser vores egen potentielle udvikling og mulighed ofr at få succes, fordi vi først skal undersøge alle regler og paragraffer fuldstændig til bunds, mens ens konkurrenter, som smeder mens jernet er varmt, løber med gevinsten Wink

Og ja, jeg er og har altid været en reel og ærlig forretningsmand, men jeg ved også hvad der virker i denne branche og det her er en af dem Cool

Dbh
Jørgen

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 19:36

Hej Jørgen

Det du skriver hænger ikke sammen.

Fordi andre gør noget der er ulovligt, så er det ikke også bare "ok" at du også gør det. Jeg tvivler iøvrigt på at ret mange af dine konkurrenter bruger telemarketing overfor private.

ALLE du ringer til vil blive sure - det er naivt at tro at de vil blive glade for kaldet.

Du ringer rent faktisk for at sælge dem noget - det kan godt være at de ikke skal have penge op af lommen nu, men først om en måned. Men du ringer for at sælge noget.

Jeg ville anbefale at holde mig rigtig langt væk fra dette marketing-stunt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 21:54

Hej igen Jørgen :)

Lige en ekstra kommentar, da jeg tror du har forstået min pointe :)

Du skriver at det er det sammen som Martin Thorborg gør mht opfølgningsmails på e-pusher, men det vil jeg absolut ikke mene det er.

For som du sikkert husker, fra da du hentede e-pusher ,så siger man på forhånd OK til disse mails. Dvs. allerede her har Martin overholdt loven, da kunden acceptere betingelserne og siger ok til disse mails.

Derfor kan dette ikke sammenlignes da du ikke ahr kundens accept :)

Som sagt vil jeg passe på da blot ÉN enkelt sur kunde kan resultere i at du ender op med bøder og i sidste ende en retsag. Og det må siges at være stor blinkende advarselslampe:)

Jeg forstår din ide 100% og jeg er helt sikker på at der er mange mange andre der har haft lyst til at gøre det samme. Men jeg ved tilgengæld også, at rigtig rigtig mange som har "taget chancen" også er endt lige nøjagtig i den uheldige situation, at stå med en retsag på nakken!...

som sagt er det velment da ingen af os iværksættere ønsker at se vores "kollegaer" rode sig ud i noget der kan ødelægge en hel forretning på ingen tid :)

DBH

Thomas :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)