Jeg søger en person m/k med en god og venlig telefonstemme, som skal ringe kunder op, som tidligere har været medlem i et motionscenter. Formålet er at få disse kunder tilbage til centeret igen ved at give dem et godt tilbud. For den rette kan der blive tale om rigtig mange opgaver via mit netværk. Løn: Provision med god chance for at skabe sig en ganske fornuftig indtjening. Jeg kan stille kontor og telefon til rådighed i Fredericia, men arbejdet kan også udføres andre steder fra. Er det dig jeg søger, så send mig en PM eller en mail: j.linnet@mail.dk Dbh |
Hej.
Når lønnen er provision så er det nok lidt svært at få en telefonsælger til ikke at være aggressiv, for jo mere han sælger jo tjener han? Så skal du i hvert fald finde en sælger med hjertet på rette sted :D Som ikke har taget jobbet for pengenes skyld?
Set fra din side kan jeg godt se idéen om at ringe til folk for at få dem tilbage. Du driver en forretning hvor du lever at antal medlemmer.
Personligt vil jeg ikke synes om at blive ringe op og spurgt om jeg vil begynde at træne igen? Man har jo stoppet af en grund? Men så må du jo komme med et tilbud om 3 mdr. til ½ pris? Bedre åbningstider? Mulighed for at få lavet et trænings program præcis til dig? Så ville jeg godt selv kunne overveje at melde mig ind igen?
Men held og lykke med det!!
Mvh. Henrik Mathiesen