Vi er igang med at lave et website for familier, www.quono.dk, der med tiden gerne skal indholde en masse aktiviteter og ideer til hvad man kan lave med sin familie.
Der er endnu ikke oprettet forfærdelig mange ting, men nok til at siden skulle kunne bedømmes. Vi har lagt vægt på ikke at skrive alt for meget om hver aktivitet, da vi tit synes man alligevel ikke rigtig gider læse det hele. Derudover har vi lavet et anmeldelses system, og en kategori visning.
Vil meget gerne høre hvad i andre aminoer synes om siden, og har i evt. ideer til nye tiltag på siden?
Jeg synes den er godt lavet, men der er et par irritationspunkter. Lige nu passer det måske godt, men jeg synes du bruger for meget plads til nyhedsbrevet. Du behøver ikke så stort billede af en avis. Jeg synes også du skal tænke på at gøre plads til nogle flere ting på forsiden, da det højst sandsynligt er den der skal sælge de andre kategorier. Det kunne du evt gøre ved at dræbe lidt af din annonceplads eller lign.
Der er helt sikkert potentiale til siden, men det kommer meget an på hvordan du kommer til at løse det. God ide :)
Tak for dit svar :-) Mht. til flere ting på forsiden, havde vi tænkt os at lave det som "kasser" i bunden af siden, ligesom nyhedsbrevet. På den måde bliver siden lidt længere, men til gengæld bliver annoncerne spredt lidt mere. Så må vi se om det funker :-)
Det er lige sådan en side, jeg har manglet længe!!
Mine umiddelbare tanker om det er;
-øverste reklamebjælke fylder meget -teksten i logo'et øverst er lidt svært at læse -de nederste bokse ville pynte mere for øjet, hvis de havde samme størrelse -alternative idéer, som koster mindre (eller ingenting)