Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endelig fået lavet mig en lille hjemmeside som reklame for mit firma.

Vil i komme med lidt feedback på den?

Den ligger godt nok som subdomæne lige p.t. men det skal nok blive ændret, når jeg får lidt tid til det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:33

Det tror jeg godt vi vil, hvis du lige smider et link ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:46

hehe...

I er da også kedelige at I ikke kan gætte det ;)

http://reneruder.x-tremeweb.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:46

hihi jeg er også frisk... såfremt der er et link

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Så er der bestilt www.reneruder.net domæne og så får vi se hvornår det dukker op :)

Så indtil videre må i nøjes med subdomænet

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, her er den hurtige gennemgang. 

Drop bannervisning/reklame. Du skal ikke finansiere din hjemmeside via reklamer, det skal du via din forretninge, ergo viser du din forretning ikke er god nok til at finansiere selv en simpel hjemmeside - Bad signal!

Drop billedet af snoede vinduer på forsiden, og billedet på profil-siden, der i forvejen er for små i forhold til designet. Der er ingen der tror på du levere vinduespudsning til dem. Kom ned på jorden, og få sat et pænt billede ind af dig selv i arbejde, eller din bil, eller lign. Mere jordnært. 

Ellers så ja, er det en ok start :) 

PS. angående domænet. Jeg synes du skal finde et DK domæne... ellers så kan du komme ud for at sende mulige kunder over til www.reneruder.dk da det er det danske for det meste er vandt til. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Tak for din feedback.

Jeg vil snarrest få konen til at knipse med kameraet og få skiftet billederne ud :)

Banneret var ikke for at tjene penge, da jeg ikke regner med at det kan lade sig gøre på et sådan site. Jeg linker til Danmarksguiden lige p.t. fordi jeg leger med noet seo.

Med hensyn til .dk domænet, kunne jeg så få lidt hjælp til et det??
www.jensensreneruder.dk??? eller noget helt andet?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:29

Jensensreneruder.dk er klart at foretrække... Det er jo dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Reklame fjernet

Domæne købt

Så mangler jeg bare nogle billeder :)

Er der andet eller er hjemmesiden god nok? Jeg tænker også om der er noget af teksten for eksempel under priser / betaling der er forvirrende?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 11:38

Hej.

Jeg ville få lavet en bar mere i toppen med "betingelser" Du har mange forskellige takster og måder at tage penge for din service, og det kan nemt virke rodet. Lidt alá Telmore's reklamer der gør grin med teleselskaberne. "Hvis du spiser pølsen her koster den 5 kr, men spiser du her de næste 3 måneder koster den kun 1 krone."

Så derfor lav en ekstra rubrik, og få lagt betingelser ind samt priser og sæt det en smule mere overskueligt op, så virker det meget mere professionelt. Evt lav nogle af dine tekster om, så det lyder lidt bedre. Ord som maling klatter passer måske ikke så godt ind i en ellers udmærket hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)