Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS søges: Nem opsætning, Open source

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai, du kender da Wordpress :-)... og bør vide hvor nemt det er at bruge ...

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:24

Lige nu sætter vi hovedsageligt vores site op i Wordpress, men vi kan desuden også arbejde i Joomla, Typo3 m.m.

Det jeg er på udkig efter er noget ekstraordinært ved opsætning af designet. Brugervenligheden for slutkunden er ikke i fokus netop nu - Jeg skal bruge noget inspiration fra CM-systemer som netop er virkelig, virkelig nemme ved opsætning - Altså vi snakker meget få timer for at integrere et komplet design.

Danaweb har vist selv lavet et system, der gør at integrationen tager minimalt af tid.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:27

Det kommer vel an på hvad du ser som "ekstraordinært". Jeg syntes det er ekstraordinært når jeg kan få lov at skive min egen html 100%, ved godt det er banalt.

Igen Umbraco, Radiant eller Expressionengine.

Radiant CMS hvis du skal hurtigt igang, super sweet system til små sites (Der findes også en php version der hedder Frog CMS).

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:31

Nikolaj Astrup Madsen:
- Altså vi snakker meget få timer for at integrere et komplet design.

Det er vel et spørgsmål om hvor erfaren man er i et givent CMS... Jeg er da sikker på, at jeg kan sætte noget meget hurtigere op i Wordpress end Joomla, og så er der nok andre der kan sætte tingene hurtigere op i Joomla end de kan i Wordpress... men slutresultatet er det samme...

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:00

Jeg har ikke selv prøvet at bruge den, men er det sådan noget her du leder efter - http://www.artisteer.com/?p=wordpress

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:17

Brian Brandt:

Jeg har ikke selv prøvet at bruge den, men er det sådan noget her du leder efter - http://www.artisteer.com/?p=wordpress

Jeg har prøvet at bruge den.... og den gør det hele meget nemmere...Derudover kan den også andre ting end blot wordpress.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:18

IndoSoft:

Vi arbejder med de fleste open source systemer, herunder Joomla, CMSMS, Wordpress og TYPO3. De tre første nævnte er rimelig nemme at arbejde med, TYPO3 er noget mere kompliceret, men har du først fået styr på det, er det en kanon open source systemJ

Lars kniber det med at læse ? Utroligt at man kaprer en tråd, når det IKKE er det der efterspørges... glemte du pli'en ?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:18

Artisteer er lige ud af landevejen og så er det utroligt nemt.... :-)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:33

Artisteer ser rigtig spændende ud, men - hvis jeg har forstået det korrekt - er det ikke det vi leder efter.

Vi laver altid unikke designs i Photoshop, som vi - efter det er godkendt af kunden, sætter op i et nemt CMS. Jeg vil gerne gøre processen fra færdig PSD til færdig side endnu hurtigere og bedre:-)

Tak indtil videre for alle de gode links.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:38

www.easywebhost.org:

Lars kniber det med at læse ? Utroligt at man kaprer en tråd, når det IKKE er det der efterspørges... glemte du pli'en ?

Rolig nu Mogens.... Hvis du ikke har opdaget det, så der er mange andre der laver det samme som Lars gjorde... jeg griner bare af dem. du burde gøre det samme.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)