Lige nu sætter vi hovedsageligt vores site op i Wordpress, men vi kan desuden også arbejde i Joomla, Typo3 m.m.
Det jeg er på udkig efter er noget ekstraordinært ved opsætning af designet. Brugervenligheden for slutkunden er ikke i fokus netop nu - Jeg skal bruge noget inspiration fra CM-systemer som netop er virkelig, virkelig nemme ved opsætning - Altså vi snakker meget få timer for at integrere et komplet design.
Danaweb har vist selv lavet et system, der gør at integrationen tager minimalt af tid.
Det kommer vel an på hvad du ser som "ekstraordinært". Jeg syntes det er ekstraordinært når jeg kan få lov at skive min egen html 100%, ved godt det er banalt.
Igen Umbraco, Radiant eller Expressionengine.
Radiant CMS hvis du skal hurtigt igang, super sweet system til små sites (Der findes også en php version der hedder Frog CMS).
- Altså vi snakker meget få timer for at integrere et komplet design.
Det er vel et spørgsmål om hvor erfaren man er i et givent CMS... Jeg er da sikker på, at jeg kan sætte noget meget hurtigere op i Wordpress end Joomla, og så er der nok andre der kan sætte tingene hurtigere op i Joomla end de kan i Wordpress... men slutresultatet er det samme...
Vi arbejder med de fleste open source systemer, herunder Joomla, CMSMS, Wordpress og TYPO3. De tre første nævnte er rimelig nemme at arbejde med, TYPO3 er noget mere kompliceret, men har du først fået styr på det, er det en kanon open source systemJ
Lars kniber det med at læse ? Utroligt at man kaprer en tråd, når det IKKE er det der efterspørges... glemte du pli'en ?
Artisteer ser rigtig spændende ud, men - hvis jeg har forstået det korrekt - er det ikke det vi leder efter.
Vi laver altid unikke designs i Photoshop, som vi - efter det er godkendt af kunden, sætter op i et nemt CMS. Jeg vil gerne gøre processen fra færdig PSD til færdig side endnu hurtigere og bedre:-)
Lars kniber det med at læse ? Utroligt at man kaprer en tråd, når det IKKE er det der efterspørges... glemte du pli'en ?
Rolig nu Mogens.... Hvis du ikke har opdaget det, så der er mange andre der laver det samme som Lars gjorde... jeg griner bare af dem. du burde gøre det samme.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....