Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS søges: Nem opsætning, Open source

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det processen med at komme fra PSD til HTML du vil speede op eller er det implementationen af HTML i CMS'et du gerne vil have fart på?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:42

Hej Jacob,

Det er begge - Det er generelt processen fra PSD til CMS!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:48

Nikolaj Astrup Madsen:

Det er begge - Det er generelt processen fra PSD til CMS!

Processen fra PSD til HTML vil være interessant...så jeg er lige med på en lytter :)

Men jeg kan anbefale Umbraco hvor du nemt kan lave hele sider blot du har html'en. Du laver blot html'en i en skabelon og så sætter nogle tags ind hvor dine siders indhold skal være. Det kan udvides med .NET Usercontrols og der er indbygget Python fortolker og XSLT.

Siderne kan speciallaves nemt så brugeren kun kan indtaste det der er nødvendigt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:08

Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for Nikolaj, men jeg tror at inspirationen til indlægget er Betaen af vores nye system :-)

I systemet har vi indbygget en Designer funktionalitet, der gør det muligt for folk uden html/kodnings kendskab at bygge komplette websites/shops. Nemt og hurtigt ud fra en PSD fil.

Derudover har vi en type bygger, der gør at man kan bygge sine egne indholdstyper, så man heller ikke behøver at rode med databaser og den slags.

Pt. har vi primært fokus, på designere uden html/kodnings kompetencer. Men senere har vi også planer om et API, der gør at man som udvikler kan bygge applikationer på vores platform f.eks. communities, auktioner, vertikale løsninger m.m.

Det hele levereres som software-as-a-service, hvor vi står for hosting og support(telefonisk).

Rent prismæssigt ser det ud til at vores CMS kommer til at koste 150 kr. pr. måned, mens vores webshop priser, forbliver de samme som idag. Altså lige et hak billigere end DanDomain og Scannet.

Hvis du er interesseret i at prøve en beta, så skriv til mig på plu@easyflow.dk så sender jeg dig et login.

Nedenfor er et screenshot af Designeren som den ser ud nu.

Klik for større billede

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)