Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS søges: Nem opsætning, Open source

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi overvejer at bruge et andet CMS - Det helt essentielle er at det er open source. Vi vil gerne have et nyt der kan gøre opsætningen af unikke designs endnu nemmere.

Jeg ved at en af vores konkurrenter har lavet et system, som nærmest er drag and drop fra PSD til opsætning - Det betyder selvfølgelig meget hurtig/fleksibel opsætning.

Findes der nogle gode CM-systemer, som ellers også er i orden, hvor opsætning er meget nemt?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:35

Nu ved jeg jo ikke hvad i bruger, men jeg synes Joomla er uovertruffent. Nemt at sætte op, nemt at tilføje moduler til, nemt at finde gode programmører til når der er noget man ikke kan finde ud af, super support forum med masser af guider - og masser af muligheder for udvidelser :)

det kan så meget at jeg ikke kender til halvdelen!

Mette

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:01

Jeg kan kun give Mette ret. Skal det være nemt uden at det går ud over muligheden for individuel tilpasning er Joomla værd at kigge på :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:04

Vi bruger primært ExpressionEngine og Radiant CMS som begge er super fede systemer. Hvis det skal være en af de tunge drenge er der også Typo3 og Umbraco.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 21:14
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:24
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:59

Hej Nikolaj,

Vi arbejder med de fleste open source systemer, herunder Joomla, CMSMS, Wordpress og TYPO3. De tre første nævnte er rimelig nemme at arbejde med, TYPO3 er noget mere kompliceret, men har du først fået styr på det, er det en kanon open source systemJ

IndoSoft er et danskejet firma beliggende på Bali i Indonesien. Vi udfører mange forskellige opgaver for danske firmaer herunder IT-opgaver. Vi tilbyder højt uddannede programmører som underleverandør til din virksomhed.

Projekt og timebasis:

Kontakt os med din opgave og prisen vil blive udregnet efter hvor mange timer det anslås at projektet vil tage at gøre færdig.

Vores priser varierer afhængigt efter vores kunders behov og krav, men prisen for en programmør starter ved 90 kr. pr. time.

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:39
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:01

Hej alle,

Tak for Jeres svar.
Jeg må hellere lige uddybe lidt om behovet. CMS-tråde bliver altid lange, så vi skal nok være enige om hvad vi diskuterer:-)

Jeg driver selv et lille firma der laver hjemmesider. Det gør vi til små og mellemstore virksomheder. Det er altså mindre sites, som vi så laver en del af.
For at forbedre hele processen med udviklingen af disse sites er jeg begyndt at se på opsætning. Jeg vil endelig ikke spare på designdelen, men jeg ved opsætningen kan gøres nemmere.

Jeg kender til flere der har lavet systemer, som nærmest bare er drag and drop. EasyFlow minder vist lidt om det, men her skal man løbende betale hosting/licens - Det vil være fint for nogle af vores kunder, men jeg vil gerne se på andre muligheder.

Så jeg skal altså bruge et CM-system, hvor opsætningen er virkelig, virkelig nem.

Jeg kigger selvfølgelig nærmere på alle dem der er nævnt, og mange tak for Jeres tid!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:12

Nikolaj Astrup Madsen:

Så jeg skal altså bruge et CM-system, hvor opsætningen er virkelig, virkelig nem.

Umbraco vil jeg helt klart foretrække. Det har også den egenskab at du kan lave ekstra moduler til den (næsten) hurtigere end at du kan stave til skinneskidtskrabersassistent.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)