Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne/forum skal sælges.. til hvor meget?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så gik der 5 år hvor jeg på godt og ondt drev siden www.din-debat.dk og nu er det ved at være nok.

Forummet har været meget aktivt, men er det ikke længere, og min interesse er også dalende, derfor sætter jeg det til salg.

Der er en god sjat medlemmer, omend de fleste inaktive (incl dem der for tiden ikke er aktiveret er vi oppe på over 2400), men det jeg forestiller mig kunne være interessant for en evt køber er den fantastiske googleplacering vi har på søgeordet "debat".

Er der nogen der evt kunne give mig et fif om hvad siden kunne være værd, og hvis der er nogen der kunne være interesserede i at købe er de naturligvis også meget velkomne til at give et bud :)

Siden sælges både som helt forum eller bare domænenavnet.

Siden har altid kørt uden reklamer, så jeg kan ikke sige hvor meget den evt kunne indbrunge hvis man tilførte disse.

Mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:57

slet ikke nogen der vil hjælpe mig lidt på vej med en pris?

Eller er det bare så uinterssant som noget?

Hvis man vil gøre lidt for det KAN siden jo rent faktisk komme op at køre igen (og der kan tilføjes nogle features, lige nu er den jo meget rå og simpel), og der kan vel påregnes en reklameindtægt eller er jeg helt galt på den?

Telefonpasning her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Hej Mette,

Din side er helt sikkert ikke uinteressant og godt domænenavn - selvom der ikke er nogen omsætning i den. Måske skulle du putte den op til virksomhedsbørsen og skrive`sælges til  højeste bud over xxx....? Det skal jo være til een, som synes, den har potentiale og kan se mulighederne i den - men da den skal moderniseres en del, for at få omsætning på den - tror jeg måske ikke, du skal forvente så meget i disse tider - måske 10.000 ? Mvh Pernille

Fra Fuengirola
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:25

Hey.

Den siger ellers kun 934 oprette brugere :)..

Hvis du har adgang til de emails, har de da en vis værdi..

Ville da være dumt at sælge kun domæne navn, da det samlet er mere værd..

Dennis

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:37

Det er rigtigt at der skal laves en del for at den er lidt up-to-date, men den er nu passet med opgraderinger sv, der er bare ikke så mange mods på, mangler f.eks en portal, hvilket gør det hele bare lige lidt pænere. Hvis man er lidt teknisk mindet er dette dog ikke noget der ikke kan klares på en dags tid, så det helt store arbejde (for dem der kan altså) ligger der ikke i det, det er nok mere det med at få den aktiv igen der kan kræve lidt.

det er rigtigt at der kun står 934 brugere på forsiden, det er fordi resten ligger i dvale (min beslutning da de har været inaktive), hvilket man også kan se hvis man klikker sig på den sidst tilmeldte bruger (i adresselinien). Disse inaktive er dog hurtige at aktivere og ja, deres mailadresser ligger i systemet.

Det kan da godt være jeg skulle smække den "rigtigt" til salg, men ville lige høre hvad jeg egentlig kunne forvente.

Jeg siger tusind tak for svar, andre er selvfølgelig stadig meget velkomne til at give deres besyv med :)

Telefonpasning her.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:40

kan i øvrigt tilføje at der har været langt flere indlæg på den end der er nu, men fordi jeg ikke benytter den mest forstående udbyder, så blev jeg nødt til at cutte dem drastisk ned, mener vi var oppe på omkring 150-200.000 indlæg, og ligger naturligvis inde med disse i en backup.

Telefonpasning her.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:53

1000  - 2000 dkk ikke mere :-)

domæne + gratis phpbb + seo eller adsense, så har du 1000 hits om dagen :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:56

Hvis du åbner for private beskeder, så kan man jo give et bud :-)

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 01:37
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:41

Hey

Jeg vil ikke købe sitet af dig, men jeg har et alternativt forslag til dig, som jeg tror du vil finde interessant!

Send din e-mail og evt. telefonnummer til rasmus[at]hoeks.dk, så kontakter jeg dig!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)