Er der nogen herinde der har prøvet at købe noget af denne sælger ?
Jeg har netop bestilt en telefon af sælger - en en mail med et kontonummer samt et CVR-nr. CVR-nr. har ifølge CVR.dk ikke været i bruge siden 2004. Har sendt en mail til sælger, men afventer svar.
Bliv derfor interesseriet i, om andre har prøvet at købe af denne sælger
Er der nogen herinde der har prøvet at købe noget af denne sælger ?
Jeg har netop bestilt en telefon af sælger - en en mail med et kontonummer samt et CVR-nr. CVR-nr. har ifølge CVR.dk ikke været i bruge siden 2004. Har sendt en mail til sælger, men afventer svar.
Bliv derfor interesseriet i, om andre har prøvet at købe af denne sælger
Hej
Klart du undre dig.
Mit cvr. nummer er netop genåbnet af cvr.dk og skat, med virkning fra den 1 april 2009, desværre retter cvr.dk ikke informatione med det samme. men jeg står naturligvis ved hvem jeg er og svare gerne på alle spørgsmål.
Det lyder ikke som noget der er attraktivt at forudbetale - er du fra KBH-området og kan de hentes?
Det lyder jo som et fint tilbud. Hvordan med garanti - hvem har de forpligtelser? Apple?
VH Jørgen Olsen
Hej Jørgen
Naturligvis skal vi alle begynde et sted, og her er det gået langt hurtiger end jeg har forventet, derfor har cvr og skat haltet lidt bagud, men der er styr på det i dag.
Nej jeg er ikke fra kbh. da jeg bor i Næstved, afhentning er ikke muligt da jeg får alle iPhones fra min partner der bor på Århus kanten.
Vores telefoner kommer direkte fra en danske importør, og ja appel yder garanti på vores iPhones. Alle danke regler overholdes med garanti og 14 dages returret i ubrudt emballage.