Hej Jørgen
Naturligvis er det en mulighed jeg er åben for men, jeg ser nu ingen synderlig gevinst i det, at have folk til at køre hjem til mig, ud over den personlige kontakt, de fleste der har fået mail fra mig omkring iPhone har fået min adresse i samme omgang, efter jeg fik besked fra cvr og skat at mit cvr nummer igen er åbent og lovligt for mig at bruge fra den 1 April 2009. Grunden til min tilbageholdenhed er at jeg er lungeinvalid og har svært ved at føre normale samtaler, da dette tager alt min luft, men er det, der kræves for at blive anset som en reel forretningsdrivende, så er det den vej jeg går for der er intet at skjule.
Du skal ikke køre ret langt frem og tilbage før det er billiger at benytte post danmark.
Du er jo så lidt mærket efter den ringe oplevelse hvilket ikke burde være sket for dig, men jeg kan da fortælle dig at bestillingerne vælter ind hos mig.
De første inbetalinger er også gået ind på kontoen, og skulle folk fortryde deres indbetaling inden ordren er afsendt, så får de naturligvis hver en krone retur. Jeg tjekker lige op med min partner omkring hvad for et bevis er er for appel yder garanti på disse iPhones, jeg kan ikke svare dig lige nu da det er første gang jeg får dette spørgsmål og det har ikke været i mine tanker at få dette på tryk, men det er naturligvis fuld ud forståligt at du vil have sådan et bevis.