Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 16 GB 3G sort 2.920,- plus moms

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du har fået mail, tak for din interesse.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:28

Jørgen Olsen:

Kan de så hentes i Næstved?

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Nej det kan de ikke da jeg ikke ligger inde med et lager, men får dem driekte fra min partner, du kan bedst beskrive det som dropshipping.

Venligst

René Buch

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:32

Hr. Buch:

Jørgen Olsen:

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Nej det kan de ikke da jeg ikke ligger inde med et lager, men får dem driekte fra min partner, du kan bedst beskrive det som dropshipping.

Hejsa.

Kan du ikke bare bestille dem hjem og så kommer jeg og henter kontant? Hvordan lyder det?

Du kan vel forstå at folk gerne vil være sikre på at få varen - vi aner ikke hvem du er og du har samtidig knas med cvr-nummeret - og så forventer du en forudbetaling?

VH Jørgen Olsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:40

Jørgen Olsen:

Hr. Buch:

Jørgen Olsen:

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Hejsa.

Kan du ikke bare bestille dem hjem og så kommer jeg og henter kontant? Hvordan lyder det?

Du kan vel forstå at folk gerne vil være sikre på at få varen - vi aner ikke hvem du er og du har samtidig knas med cvr-nummeret - og så forventer du en forudbetaling?

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Naturligvis forstår jeg dine tanker, men derfra og til at sætte mig i miskredit der er meget langt.

Jeg har ikke knas med mit cvr. nummer, det er cvr registeret der ikke har opdateret informationerne om mig på cvr.dk, det kan jeg jo ligesom ikke gøre ret meget ved, i dag nu de har lukket. Naturligvis ringer jeg til dem i morgen og høre om de kan lave om på dette.

Jeg kan naturligvis godt bestille en iPhone hjem til dig, som du kan hente her mod kontant betaling, men er ikke ret meget for det da jeg helst vil undgå denne trafik til min bolig, da jeg ikke har kontor / butikslokale endnu.

Venligst

René Buch

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:47

Hr. Buch:

Jørgen Olsen:

Hr. Buch:

Jørgen Olsen:

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Hejsa.

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen

Naturligvis forstår jeg dine tanker, men derfra og til at sætte mig i miskredit der er meget langt.

Jeg har ikke knas med mit cvr. nummer, det er cvr registeret der ikke har opdateret informationerne om mig på cvr.dk, det kan jeg jo ligesom ikke gøre ret meget ved, i dag nu de har lukket. Naturligvis ringer jeg til dem i morgen og høre om de kan lave om på dette.

Jeg kan naturligvis godt bestille en iPhone hjem til dig, som du kan hente her mod kontant betaling, men er ikke ret meget for det da jeg helst vil undgå denne trafik til min bolig, da jeg ikke har kontor / butikslokale endnu.

Hej Hr. Buch.

De fleste starter da med at drive deres virksomheder hjemmefra - jeg kan ikke forstå hvorfor du vil undgå denne "trafik" til din bolig - har du så fine fornemmelser? Det vil jeg anse som stærkt mistænksomt. Jeg har drevet it-forretning fra min bolig af i 3-4 år uden problemer.

Jeg er måske interesseret i et par stykker, men jeg kunne ikke tænke mig at forudbetale dem. Jeg forventer at der medfølger en eller anden form for garantibevis hvoraf det fremgår at det er apple der har forpligtelserne.

Jeg har haft en meget uheldig affære herinde på amino hvor jeg blev forsøgt snydt med en bærbar computer i sin tid. Det vil jeg gerne undgå sker igen. Men jeg vil stadig gerne gøre gode handler.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:15

Hej Buch

Hvem står inde for den danske garanti - mig bekendt tager ingen værksteder imod iphones ?

Den eneste måde at få lavet dem på er:

- Forhandleren laver dem selv. (Uautoriseret indgreb)
- Forhandleren har en teknikker der kan lave dem. (Uautoriseret indgreb)
- Du får dem lavet dem i udlandet (Dobbelt så lang ventetid og chanche for aldrig og få den igen)
- Du får dem lavet direkte på et autoriseret apple værksted, som der ikke findes nogen af i Danmark.

Hvis vi du køber hos en kæde der har indgået direkte samarbejde med apple - så kan du få dem lavet!
Andre steder, f.eks. uafhængige forhandlere er telefonen fra udlandet - og der er bøvl med garantien når den går i stykker.

Netop derfor sælger vi ikke iphones!
Hos danskemobiler.dk har vi kun danske mobiltelefoner uden abonnement og med dansk garanti.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 17:23

Hej Jørgen

Naturligvis er det en mulighed jeg er åben for men, jeg ser nu ingen synderlig gevinst i det, at have folk til at køre hjem til mig, ud over den personlige kontakt, de fleste der har fået mail fra mig omkring iPhone har fået min adresse i samme omgang, efter jeg fik besked fra cvr og skat at mit cvr nummer igen er åbent og lovligt for mig at bruge fra den 1 April 2009. Grunden til min tilbageholdenhed er at jeg er lungeinvalid og har svært ved at føre normale samtaler, da dette tager alt min luft, men er det, der kræves for at blive anset som en reel forretningsdrivende, så er det den vej jeg går for der er intet at skjule. 

Du skal ikke køre ret langt frem og tilbage før det er billiger at benytte post danmark.

Du er jo så lidt mærket efter den ringe oplevelse hvilket ikke burde være sket for dig, men jeg kan da fortælle dig at bestillingerne vælter ind hos mig.

De første inbetalinger er også gået ind på kontoen, og skulle folk fortryde deres indbetaling inden ordren er afsendt, så får de naturligvis hver en krone retur. Jeg tjekker lige op med min partner omkring hvad for et bevis er er for appel yder garanti på disse iPhones, jeg kan ikke svare dig lige nu da det er første gang jeg får dette spørgsmål og det har ikke været i mine tanker at få dette på tryk, men det er naturligvis fuld ud forståligt at du vil have sådan et bevis.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:26

jeg er interreseret i at købe 2 iPhones fra dig

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:30

Jeg er intereseret i at købe 2 iPhones fra dig. Jeg er også meget intereseret i at købe mange flere måske 20-30 telefoner til videresalg. Kan du evt. give mig en god pris på dem?

VH

Billy

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 17:44

kekro:

Hej Buch

Hvem står inde for den danske garanti - mig bekendt tager ingen værksteder imod iphones ?

Den eneste måde at få lavet dem på er:

- Forhandleren laver dem selv. (Uautoriseret indgreb)
- Forhandleren har en teknikker der kan lave dem. (Uautoriseret indgreb)
- Du får dem lavet dem i udlandet (Dobbelt så lang ventetid og chanche for aldrig og få den igen)
- Du får dem lavet direkte på et autoriseret apple værksted, som der ikke findes nogen af i Danmark.

Hvis vi du køber hos en kæde der har indgået direkte samarbejde med apple - så kan du få dem lavet!
Andre steder, f.eks. uafhængige forhandlere er telefonen fra udlandet - og der er bøvl med garantien når den går i stykker.

Netop derfor sælger vi ikke iphones! 

Hej kekro

Da vi køber direkte ved den danske importør så har vi appel i ryggen til vores iPhones.

Vi kunne ikke drømme om selv at forsøge at udføre rep. på vores kunderes telefoner, da vi ingen viden har omkring hvordan dette gøres.

Mine informationer er lidt mangelfulde når vi taler om hvor garanti rep. vil blive udført - dette følger jeg naturligvis op på sammen med min partner, dog mener jeg det er i Holland de bliver lavet, men skal ikke kunne sige dette med sikkerhed. Vender tilbage til dig når jeg har denne information, det bliver nok på mandag eller tirsdag.

Venligst

René Buch

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)