Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingssystem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg læst side op og side ned om websystemer i open source webshop for at finde et betalings-system, til min hjemmelavede hjemmeside, også til en fornuftig pris da jeg er privat hobby, men hver gang jeg læser en side og kommer til slut koster det en bondegård eller man skal købe mere,  er der nogen der kan hjælpe mig med forslag, vil jeg blive glad

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:49

Hej,

Hvis det er fordi du skal kunne tage Dankort, så kommer du ikke udenom at betale en bondegård for tilmeldingen til PBS.

Kan du undvære Dankort og "nøjes" med Visa og Mastercard, samt bankoverførsler, så kan du bruge PayPal til dette. Det frarådes dog at have en betalingsløsning i DK uden Dankortet, da du på den måde sorterer en hel del kunder fra allerede der. (Vistnok er det 25%, der kun har Dankort og ikke et kombineret VisaDankort eller andre kort).

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:58

Jeg er ikke uenig med Flemming - men afhængig af hvor meget hobby der er tale om - bør du overveje om din omsætning kan tjene omkostningerne ved PBS hjem eksempelvis i forhold til at bruge Paypal.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:38

Hej

Dankort er nødvendig i Danmark - og når det kører er det også den billigste måde at tage imod betaling i Danmark - opstarten er relativ dyr - men tilgengæld er transaktionerne cirka de billigste i markedet.

Så vurder om det er rent hobby og du kan acceptere ikke at kunne sælge til alle - vælg Paypal eller lignende - skal du kunne sælge til alle i Danmark, bid i det sure æble og få en aftale med PBS.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:15

Kan man evt. STARTE med PayPal og senere gå over til PBS?

Eller kan man have Dankort fra PBS og de andre kort fra PayPal på samme tid?

Er det ikke forholdsvist billigt med Dankort-pakken fra PBS?

Kender I noget statistik mht. hvor mange selvstændige der KUN har Dankort? Hvis man f.eks. kun sælger til selvstændige/iværksættere.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Hvis det er til hobbybrug og du ikke får de helt store transaktioner igennem, kan du prøve Micropayments.dk. Det er gratis og nemt for dine kunder (i hvert fald via en prestashop). De har nogle vejledninger til det tekniske, som jeg ikke forstår en daddel af, men det lyder til at du gør det.

Det er dog mest brugbart hvis dine kunder køber for under 50kr pr gang, men det kan du jo selv vurdere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

zubardubar:

Kan man evt. STARTE med PayPal og senere gå over til PBS?

Ja, det kan man godt.

zubardubar:

Kender I noget statistik mht. hvor mange selvstændige der KUN har Dankort? Hvis man f.eks. kun sælger til selvstændige/iværksættere.

Det er en lidt svær statistik at få, men har prøvet at google, uden held.

Hvad med at lave en afstemning på Amino?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:51

En afstemning på Amino er en god idé.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 21:42

Det behøver bestemt ikke koste en bondegård. Vores løsning til danske kort koster DKK 99 pr. måned og til PBS betaler du DKK 250 i oprettelse og DKK 1000 i årsafgift. Dine omkostninger det første år er derfor: (99 x 12) + (250 + 1000) =  DKK 2438,-

Der spørges på hvor mange der har / bruger Dankort og Visa/Dankort og her har PBS og e-handelsanalysen lige offentliggjort tal der viser at 79% af alle transaktioner der er blevet gennem på Internettet i 2. kvartal var med disse kort. Læs analysen her: http://fdih.net/media/484748/dansk%20ehandelsanalyse%202%20q%202009.pdf 

Der er så vidt jeg ved ikke noget statistik over hvilke kort som selvstændige/erhvervsdrivende bruger, men bankerne udsteder som udgangspunkt Visa og Mastercard til erhvervskonti og virksomheder. Visa/Dankortet er også set, men det skal udstedes til en bestemt person.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)