Hej alle Jeg har tidligere været i kontakt med flere driftige Amino'er om salg af Virtuelle Rundture til landets campingpladser. Men jeg er gået væk fra ideen igen, da det simpelthen har været for uoverskueligt hvad det indebærer af omkostninger / udgifter. Jeg har forståelse for at ingen gider arbejde gratis, og at det er svært at estimere omfanget af sådan en opgave. Men som kunde, så har jeg på samme måde meget svært ved at overskue hvad jeg får ud af et samarbejde med en ekstern sælger. Det eneste jeg kan være sikker på er at det kommer til at koste Xxx tusinde kr. Jeg har ingen garanti for kvaliteten af sælgeren, om han kan "levere varen" og at det derved bliver rentabelt etc. Så nu prøver jeg med en ny indfaldsvinkel, så lad mig høre hvad du/I synes. Det der skal sælges er følgende pakke: http://wideeyes.dk/temp/camping/ Inklusiv i pakken er: Fotografering Der er 2 forskellige pakker, med 2 priser: Pakke 1 inkl. 4 panoramabilleder Kr. 9.550 ex moms (din fortjeneste kr. 1000,-) Målgruppen er landets 480 campingpladser, og salgsprocessen vil være som følgende: 1) Opkald til campingpladsen for at forhøre om interesse Det fede ved campingpladser er at det altid er ejeren man snakker med (de fleste campingpladser er familiedrevet), og det betyder at der hurtigt træffes en beslutning. Det skal ikke vendes med bestyrelsen, der skal ikke findes plads til det i budgettet, og hvad ved jeg. Min erfaring er at ejerne hurtigt danner sig en mening om hvorvidt det er interessant eller ej - dvs. man kan hurtigt lukke ordren, eller komme videre. Ikke så meget spildtid. Det er også min erfaring at dem der selv er involveret i deres hjemmeside, ofte er meget positivt instillet overfor virtuelle rundture. Jeg forventer en hitrate på minimum 8-10%. Jeg har tidligere haft kontakt til garvede telesælgere, og de fortæller at sådan en opgave kan klares på lidt under 1 måned. Dvs. for 1 måneds arbejde vil regnestykket se således ud: V. hitrate på 8% (38 kunder) v. hitrate på 10% (48 kunder) Inden opstart opretter vi selvfølgelig en email adresse, ligesom det vil være nødvendigt med et møde (evt. over telefonen) for at få kendskab til produktet samt en plan for kundens modargumenter. Har du nogen spørgsmål, eller er du interesseret, så skriv en pm, så tager vi den derfra. Det skal dog lige siges at jeg ikke er foran computeren hele søndagen, men jeg svarer på spørgsmål og henvendelser mandag morgen Med vnelig hilsen Morten
|
Hej
Det er ment på en pæn måde, - men hvorfor koster 4 ekstra billeder 5.000 kr.?
/Michael