Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på kodning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave en webshop, jeg kunne godt tænke mig at høre om et tilbud på "Shop system - indkøbs kurv osv." "Lager system"

Jeg har et næsten funktionelt profil system, som laver lidt fejl hist og her, som jeg bøvler meget med også.

Siden kan ses på http://trygtliv.dk .

Kunne godt tænke mig nogen tilbud på Johnnyolsen87(A)gmail.com

Mvh. Johnny.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:13

Har du kigget på nogen af de mange eksisterende shop-systemer på markedet? Kan de ikke opfylde dine behov? Hvorfor ikke?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:28

Hej Johnny.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke betale for  sådanne systemer, da der findes masser af opensouce CMS-løsninger.

Har blandt andet hørt godt om osCommerce.com og OpenCart.com.

Det skulle ikke være så svært at implementere systemerne i dit layout.

Mvh. Ewo

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:45

Frederik Ewo:

Hvis jeg var dig ville jeg ikke betale for  sådanne systemer, da der findes masser af opensouce CMS-løsninger.

Det kommer vel lidt an på ambitionsniveauet. I rigtig mange tilfælde er er open-source systemer en ganske fin løsning, men hvis man skal have lavet noget lidt mere komplekst så kan det måske godt betale sig at kigge i en anden retning.

Frederik Ewo:

Har blandt andet hørt godt om osCommerce.com og OpenCart.com.

osCommerce er der vist ikke blevet opdateret på i en årrække. Så den tror jeg ikke er anbefalelsesværdig.

Du kan i stedet kigge på magento som jeg har hørt rigtig meget godt om.

Mvh Peder

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 10:47

Hej

Jeg var ikke sikker på at man bare kunne smide det ind i et allerede lavet design, men det kan man måske godt uden problemer?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:51

Johnny:

Hej.

Jeg er igang med at lave en webshop, jeg kunne godt tænke mig at høre om et tilbud på "Shop system - indkøbs kurv osv." "Lager system"

Jeg har et næsten funktionelt profil system, som laver lidt fejl hist og her, som jeg bøvler meget med også.

Siden kan ses på http://trygtliv.dk .

Kunne godt tænke mig nogen tilbud på Johnnyolsen87(A)gmail.com

Mvh. Johnny.

Hej Johnny

Prestashop er et rigtig godt webshop system. Det er uden tvivl det nemmeste at arbejde med hvis man ikke har prøvet så mange kræfter med det før.

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 10:57

Hej

Jeg har kigget lidt rundt på "magentocommerce" og syntes dette ser vældig overskueligt ud.

Har dog nogen få spørgsmål hvis det er okay :)

-Open souce. Betyder det, at det virkelig er gratis at benytte?
-Kan sådan et system implementeres når min shop er lavet i .asp og C#? Dvs. Aspx sider.
-Medfølger indkøbs kurv, kunde styring, lager styring? altså alt hvad man skal bruge til sin shop.

Mvh. Johnny. 

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 10:59

Hej, oven over her spurgte jeg om nogen spg ang et andet open source program, jeg kunne godt tænke mig at spørge om det samme ang dette Prestashop :)

Dbh. Johnny.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:59

Johnny:

Hej

Jeg var ikke sikker på at man bare kunne smide det ind i et allerede lavet design, men det kan man måske godt uden problemer?

Uden problemer er nok så meget sagt, men som udgangspunkt er et opensource webshop-system som MAGENTO (www.magentocommerce.com) bygget så man i princippet kan designe det som man vil. 

Dog skal du gøre dig klart at der stadigt skal ofres en del design og tilpasningstimer, men i forhold til du ville udvikle dit eget system, er der meget at hente ved at bygge det op omkring et gratis system som magento. Du får jo alle de features der er bygget ind i, og også alle dem der kommer i fremtiden. 

Der er ingen lette løsninger. Du kan selv tage handsken op, eller du kan kontakte nogen der kan gøre det for dig, men timer kommer der til at blive brugt på det. 

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 11:06

Mange tak for svaret.

Jeg har bestemt mig for at bruge de timer det kræver at få shoppen op, om det så vil tage mig år. Jeg vil lavet alt hvad jeg kan selv nemlig, og er målbevist på at denne shop skal se dagens lys på et tidspunkt. Så timer, dage, år gør intet :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)