Hej. |
Har du kigget på nogen af de mange eksisterende shop-systemer på markedet? Kan de ikke opfylde dine behov? Hvorfor ikke?
Hej. |
Har du kigget på nogen af de mange eksisterende shop-systemer på markedet? Kan de ikke opfylde dine behov? Hvorfor ikke? |
Hej Johnny. Hvis jeg var dig ville jeg ikke betale for sådanne systemer, da der findes masser af opensouce CMS-løsninger. Har blandt andet hørt godt om osCommerce.com og OpenCart.com. Det skulle ikke være så svært at implementere systemerne i dit layout. Mvh. Ewo
|
Det kommer vel lidt an på ambitionsniveauet. I rigtig mange tilfælde er er open-source systemer en ganske fin løsning, men hvis man skal have lavet noget lidt mere komplekst så kan det måske godt betale sig at kigge i en anden retning.
osCommerce er der vist ikke blevet opdateret på i en årrække. Så den tror jeg ikke er anbefalelsesværdig. Du kan i stedet kigge på magento som jeg har hørt rigtig meget godt om. Mvh Peder |
Hej |
Hej Johnny
Prestashop er et rigtig godt webshop system. Det er uden tvivl det nemmeste at arbejde med hvis man ikke har prøvet så mange kræfter med det før.
Venlig Hilsen CEO - Bluestar Creative CVR: 31991323 TLF: 60655130
|
Hej |
Hej, oven over her spurgte jeg om nogen spg ang et andet open source program, jeg kunne godt tænke mig at spørge om det samme ang dette Prestashop :) |
Uden problemer er nok så meget sagt, men som udgangspunkt er et opensource webshop-system som MAGENTO (www.magentocommerce.com) bygget så man i princippet kan designe det som man vil. Dog skal du gøre dig klart at der stadigt skal ofres en del design og tilpasningstimer, men i forhold til du ville udvikle dit eget system, er der meget at hente ved at bygge det op omkring et gratis system som magento. Du får jo alle de features der er bygget ind i, og også alle dem der kommer i fremtiden. Der er ingen lette løsninger. Du kan selv tage handsken op, eller du kan kontakte nogen der kan gøre det for dig, men timer kommer der til at blive brugt på det.
|
Mange tak for svaret. |