Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basta Iaften på Tv2 - Spørgsmåltegn om E-mærket

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu og ser Basta på TV2 hvor de sætter spørgsmål tegn ved E-mærket & sætter Trustpilot.dk i et godt lys...

 

Det lægger jo op til lidt debat da jeg har opfanget forskellige holdninger til E-mærket.

 

Selvom Trustpilot og E-mærket er 2 forskellige sider, er deres mission i sidste ende jo at sørge for at Forbrugeren kan shoppe sikkert, og give firmaet en form for proffessionelitet og sikkerhed ud af til..

 

 

Selv har jeg ikke lyst til at bruge 6000 om året på et mærke som jeg selv finder utrolig dårlig når jeg kan reklamere mig selv professionelt ud af til igennem et gratis produkt som Trustpilot, hvor det er forbrugeren der har ordet, og ikke en tredje part der ikke har købt igennem det gældende firma og oplevet det trin for trin.

 

Håber folk vil give deres mening til kende:)

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo at folk har den opfattelse at E-mærket er en 100% stempling af et firma som lovligt og redeligt, men i realiteten er det jo kun et udtryk for at firmaet overholder visse forpligtelser... Så i bund og grund er budskabet kommunikeret helt forkert ud!!!

Trustpilot giver reelt den best visende situation af firmaet og dets kunders tilfredshed. Så helt klart +++ her

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

FashionFreakZ UK Ltd:
Så i bund og grund er budskabet kommunikeret helt forkert ud!!!

Hvilket Basta kun hjalp til med - jeg var godt nok lid skuffet over den udsendelse. De blev ved med at kalde E-mærket en garantiordning. Efterfølgende konstaterede de så, at det kostede Easyshopping 7.375,- om året at forblive godkendt - selvom skærmbilledet viste at der reelt er tale om en omkostning på 5.900 plus moms... fodfejl, men stadig nok til at det virker lidt useriøst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ik programmet men det er da den opfattelse den menige forbruger altid har... Godt ord at bruge garantiordning, for det er reelt det folk anser det for.

Og ja typisk Basta, Kontant mm ik at lave reseach ordentlig og have en masse mangelfulde fakta. Det er jo i bund og grund derfor disse programmer er ubrugelige da de ofte undlader at fortælle hele sandheden eller historien.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften...

Ja, jeg sad faktisk og var glad for at jeg ikke havde meldt min shop til E-mærket. Var meget i tvivl i opstarten og synes det var mange penge.

Det var ikke god reklame til E-mærket, ikke troværdigt - tænker at rigtig mange forbrugere har set Basta!!

Luise

www.pinocchioshop.dk

 

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der blev lagt mest vægt på i udsendelsen er at det er defekte vare der bliver solgt samt ingen ordentlig reperation eller pengene retur.

E-mærket kom tilfældigt ind i billedet da det lå på siden...men dette mærke kom først på senere efter noget tid. Så det var relativt nyt.

Men det der irreterede mig mest var at mange af de vare der blev solgt var parallel-impoteret. Hvilket er snud på en måde. Det jeg mener er, ved at impotere vare gør at firmaet kan tjene flere penge da de køber dem billeigere samt ingen rettighed til TVet. 
Kontakter man mærket så som Sony eller Samsung, så vil de ikke have noget med dig at gøre lige så snart de ved at varen er parallel-impoteret. 

Og det er dér problemet ligger. Kunder kommer i en klemme da de eneste de kan henvende sig til er Forbrugerrådet.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Emærket har altid haft et dårligt ry i mine øjne, så jeg var jublenden lalleglad over at have set Basta i aften. For første gang stilte et TV-program nu spørgsmålstegn ved deres troværdighed - hvor de før altid afsluttede sagen med at reklamere for emærket.

I februar måned startede jeg en debat her på Amino om mærket, så min holdning og MANGE andres kan læses her:

http://www.amino.dk/forums/p/53294/321288.aspx#321288

God aften Wink

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)