Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herning Musikskole - kender du en der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg søger lidt en kontakt på Herning Musikskole - da jeg muligvis godt kunne tænke mig at bruge en af de studerende derfra til at komme ud og spille enten lidt violin, cello eller andet instrument der kan spille op til en vielse i min baghave....

Kender du en eller er du selv en, så vil jeg gerne høre om det ;-)

Mvh Brian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:25

Hej Brian

Ikke et ondt ord om musikskole elever, men nu er jeg selv uddannet musiker og musikpædagog, og hvis jeg var dig, ville jeg gå efter en professionel, konservatoriestuderende eller MGK'er.

Du kan rigtig nok få det billigt og de er da også kære de små musikskole elever, men hvis du ønsker at det kan nydes bare nogenlunde, så vil jeg altså ikke vælge en musikskole elev.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:46

Okay.. troede egentlig at Herning musikskole var et konservatorium.... hm... ligger der noget af den slags i nærheden af Herning ?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 10:51

Jeg har muligvist en del musikkontakter i Herning paa Konsniveau og MGK-niveau. Behoever det vaere fra herning? Kan du ikke sende mig lidt mere info om dato, sted osv osv til bratsch@ofir.dk?

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:36

Hej Brian

Tillykke med det forestående bryllup Gift

Hvis ikke lige andet lykkes, syntes jeg da, du skulle tage direkte kontakt til musikskolen i Herning, og bare spørge lederen.

Hvis det fungerer i Herning, som det gør her i Thisted, så er der også mange ældre elever på musikskolen (også voksne). Nogle er også MGK-elever, men der kan sagtens være andre dygtige elever, især i en by som Thisted (og Herning), hvor eleverne har et stykke vej til uddannelsen. Der kan måske også være små bands, hvor læreren også tager med ud, da de jo derved lærer at optræde under realistiske forhold.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)