Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til gratis CMS løsning?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære med aminoer,

Jeg står og søger en gratis CMS løsning, som jeg skal bruge til min egen private hjemmeside.

Er der nogle der kan foreslå nogle gode gratise CMS systemer?

Mvh

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:47

Jeg er personligt en stor Joomla fan, men de andre to er absolut også brugbare. :) Afhængigt af hvad du mener med hjemmeside, kan blog-systemet wordpress også være værd at kigge på.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:22

PWM rammer den lige i øjet - dog hvis du skal bruge systemet til at blogge med, er wordpress måske værd at kigge efter...

*EDIT* Gahh, jeg gentager vist hvad der allerede er blevet sagt - sorry, se bort fra mit indlæg. Embarrassed

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vi har et tilbud kørende lige nu, Wordpress CMS med unik design + domæne og hosting 1999 Dkk inkl moms. ( dette tilbud gælder meget kort tid, derefter vil prisen være 4995 dkk.)  se evt ewebdesign.dk eller baltisk.eu som word CMS løsning eksemple  :-)

leo@xgn.dk

Hilsen Leo

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:29

Også en Joomla fan her.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Undgå wordpress det er notorisk hullet som en si rent sikkerhedsmæssigt.

Jeg vil anbefale dig Joomla og så skal du bare have et sted hvor du skal have det hostet, dette bør for en privat hjemmeside ikke koste mere end 300 om året.

Designet kan du få lavet ude i byen for 2.000-3.000 kroner.

Så alt i alt kan du lave det for ca. 2.300-3.300 kroner inkl design, hostning og moms.

Alternativt kig efter en Open Source skabelon til Joomla, så slipper du med 300 kroner, hvis du selv kan rette skabelonen til.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Skrevet kl. 20:38

Vores tilbud gælder også for Joomla løsning med unik design + domæne og hosting 1999 Dkk inkl moms.  leo@xgn.dk

Hilsen Leo

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:41

Leo:

Vi har et tilbud kørende lige nu, Wordpress CMS med unik design + domæne og hosting 1999 Dkk inkl moms. ( dette tilbud gælder meget kort tid, derefter vil prisen være 4995 dkk.)  se evt ewebdesign.dk eller baltisk.eu som word CMS løsning eksemple  :-)

Undskyld, men fremgår det ikke af trådstarterens indlæg at han søger et gratis system?

Hvis jeg må give trådstarteren et godt råd, så kan man på www.opensourcecms.com få muligheden for at prøve de mest gængse cms systemer. Så kan du se om det er noget for dig eller om det ikke er, og samtidig skabe dig et godt overblik over hvilke systemer der er på markedet.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hello?

Du skal i hvertfald ikke blande dig, det er frit at acceptere eller ej, han søger nemlig gratis løsning og vi tilbyder alt hvad han har behov for, du skal ikke begyne børnehave aktiv inlæg osv.. kan du hjælpe ham? så værsgo eller bland dig uden om, ik?

Leo

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)