Jeg er personligt en stor Joomla fan, men de andre to er absolut også brugbare. :) Afhængigt af hvad du mener med hjemmeside, kan blog-systemet wordpress også være værd at kigge på.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Vi har et tilbud kørende lige nu, Wordpress CMS med unik design + domæne og hosting 1999 Dkk inkl moms. ( dette tilbud gælder meget kort tid, derefter vil prisen være 4995 dkk.) se evt ewebdesign.dk eller baltisk.eu som word CMS løsning eksemple :-)
Undgå wordpress det er notorisk hullet som en si rent sikkerhedsmæssigt.
Jeg vil anbefale dig Joomla og så skal du bare have et sted hvor du skal have det hostet, dette bør for en privat hjemmeside ikke koste mere end 300 om året.
Designet kan du få lavet ude i byen for 2.000-3.000 kroner.
Så alt i alt kan du lave det for ca. 2.300-3.300 kroner inkl design, hostning og moms.
Alternativt kig efter en Open Source skabelon til Joomla, så slipper du med 300 kroner, hvis du selv kan rette skabelonen til.
Vi har et tilbud kørende lige nu, Wordpress CMS med unik design + domæne og hosting 1999 Dkk inkl moms. ( dette tilbud gælder meget kort tid, derefter vil prisen være 4995 dkk.) se evt ewebdesign.dk eller baltisk.eu som word CMS løsning eksemple :-)
Undskyld, men fremgår det ikke af trådstarterens indlæg at han søger et gratis system?
Hvis jeg må give trådstarteren et godt råd, så kan man på www.opensourcecms.com få muligheden for at prøve de mest gængse cms systemer. Så kan du se om det er noget for dig eller om det ikke er, og samtidig skabe dig et godt overblik over hvilke systemer der er på markedet.
Du skal i hvertfald ikke blande dig, det er frit at acceptere eller ej, han søger nemlig gratis løsning og vi tilbyder alt hvad han har behov for, du skal ikke begyne børnehave aktiv inlæg osv.. kan du hjælpe ham? så værsgo eller bland dig uden om, ik?