Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 2 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak, ja der er begyndt at komme godt gang i den, nu håber jeg bare på at finde nogle gode forhandlere der vil sælge vores produkter, jeg har lige været på rundtur i danmark for at etablere forhandlere af bl.a 4 hjulede scootere, sækkevogne mm. og det gik egentlig også godt nok, men krisen gør folk forsigtige, desværre

Den elektriske barnevogn har vi allerede, men sælger den kun til dagpleje institutioner

grunden til dette er at de bliver for dyre for private, desværre

dit andet spørgsmål tager vi lige på pb

mv

Henning

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:25 | Låst

Her er lige en liste over produkter vi tilbyder dropshipping på..

barne/kombivogne  ( egen produktion )

el-cykler

el-sækkevogne ( egen produktion )

3/4 hjulede el-scootere

katafalker ( egen produktion )

kistetrækkere  ( egen produktion )

snacks ( egen produktion )

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:36 | Låst

Rasmus Lindgren:

har generelt hørt at deres priser ikke er voldsomt billige (men så'n er det jo tit med dropshipping).

Så burde du virkelig sætte dig ind i markedet.

Jeg har igennem udenlandske wholesale/dropship virksomheder erfaret, at der faktisk selv efter told og moms er en ret god avance.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:36 | Låst

www.easywebhost.org:
Så burde du virkelig sætte dig ind i markedet.

Hejsa... prøv lige at læse mit indlæg igen. Det var ikke dropshipping generelt, pris hentydningen var ang. PixManias dropshipping service. Mit udsagn bygger på flere indlæg på http://dropshipforum.co.uk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Hejsa... prøv lige at læse mit indlæg igen.

Det gør jeg gerne og jeg lægger specielt mærke til både din () og formuleringen :

(men så'n er det jo tit med dropshipping).

Du skriver noget om en bestemt, men samtidig generaliserer du hele branchen, så den kan simpelthen ikke forstås anderledes og når du samtidig ikke selv har erfaring med dropshipping, men bygger det på andres udsagn, ser jeg såmænd intet forkert i det jeg skriver.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:48 | Låst

www.easywebhost.org:
Du skriver noget om en bestemt, men samtidig generaliserer du hele branchen, så den kan simpelthen ikke forstås anderledes og når du samtidig ikke selv har erfaring med dropshipping, men bygger det på andres udsagn, ser jeg såmænd intet forkert i det jeg skriver.

Jamen det må du da så sandelig undskylde mange gange... Tillad mig at omformulere...

Dropshipping har tit ret lave indtjenings margins ift hvis du har mulighed for at købe et større parti. Lige mht PixMania så er vi jo ovre i IT branchen og her er margins jo ret pressede i forvejen, og måske ikke lige det marked jeg ville gå ind på som nybegynder på området. Hvis vi ser ud over produkter som typisk kan findes på edbpriser, er det ikke unormalt med en 30% fortjeneste.

Jeg har ikke selv dropshippet nej, men har det sidste halve år ledt meget efter en dropshipper indenfor en forholdsvis snæver niche. Desværre har jeg ikke været tilfreds med dem jeg har fundet, men har altså brugt en del tid på at researche dette.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:01 | Låst

Vi dropshipper også akku specialværktøj , men allerede fra 9 stk. bliver det betydeligt billigere. Når det er helt uden risiko, er fortjenesten pr. vare selvfølgelig lidt mindre.

Vi sælger 12 og 19V fedtpressere, akku drevne slagnøgler og akku drevne skraldenøgler med patent, som er nye på markedet, og udvalget øges når der igen findes noget interessant og anderledes ude. Hjemmesiden hedder www.Juvo.dk , som er navnet på vores mærke. Så har du en plads i en relevant butik eller e-butik, kan du uden risiko have det med i udvalget.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:09 | Låst

Hvad med hårde hvidevarer?

Er der nogle af jer der kender til nogle der har hårde hvidevarer som tilbyder dropshipping?

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:20 | Låst

Milledille.dk tilbyder dropshipping på en del varer - dog ikke på tøjet. I kan høre mere ved at skrive til info@milledille.dk.

Vh. Louise Berg

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 13:30 | Låst

Jeg synes det er en interessant måde at starte en virksomhed med webshop, hvis man ikke ønsker at binde likviditet / risiko i den store stil.

En forretning kan altid udvikle sig derfra og "best" seller kan udvælges og købes hjem i mænger.

Jeg hører også gerne om interssante dropshipping produkter og henvisninger.

gsnielsen1@hotmail.com

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Side 2 ud af 13 (122 indlæg)