Vi på Byhenneberg.dk tilbyder også dropshipping af vores produkter, som er: Eksklusive smykker, boligtilbehør, Moét Champagner m.m. - og hvor alle produkter er designet med de fineste Swarovski kystaller!
Jeg søger nogen jeg kan lave drop shipping for, det jeg indstillet på at sælge er, parfumer, Urer til både kvinder og herrer, evt også tøj som evt Armani, Hugo Boss, tommy osv.
I må meget gerne kontakte mig hvis i har noget til nogle af disse for oven tak. :)
Jeg har hørt NUAR.dk går med planer om Dropshipping af en del af deres udbud. Det er vist en del af Hello Kitty-varerne. Men prøv at skrive til dem, så kan de nok fortælle hvad der er op og ned på det.
jeg har haft god erfaring med, at bruge dropshipping firmaer i UK og tyskland. Leveringstiden er 3-5 dage. I forhold varepriserne herhjemme, blev slutprisen med leveringen ikke specielt højere. Der er et større udvalg af dropshipping firmaer end i danmark og "always in stock" udvalget var større end hvad jeg på det tidspunkt kunne finde i danmark.
Det er en mulighed, som bør undersøges..
Jeg fandt et par leverandører via wholesaleforum.com