Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om siden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på denne side i godt 1 år, og det's udseende har skiftet et par gange. Det var engang totalt pink. Stick out tongue

Konceptet er dating og fest i form af singles fester, tema fester, speed dating osv. og jeg vil gerne lidt senere tilbyde gavekort til f.eks. en minicruise, minigolf, en middag for 2 osv.

Nu mener jeg dog, at jeg har fået fat i det rigtige look og vil gerne i gang med markedsføringen, men før jeg gør det, vil jeg gerne have jeres meninger om siden. Desværre har jeg aldrig rigtig fået støtte fra familie og venner mht. til siden, og det er svært at få noget feedback fra dem. Derfor håber jeg at kunne få lidt fra jer.

www.dateklubben.dk

Husk på, at jeg ingen programmeringsbaggrund har, og har måttet finde hjælp fra forums og internettet, så der er måske nogle ting jeg har overset.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrenner. 

Feedback skal du få!

Rød og blå er begge svære farver at arbejde med i en helhed, som udgangspunkt kan du godt være tilfreds med den måde du løser det på. 

Dog vil jeg sige jeg synes du bruger for meget plads på toppen. Den fylder meget, og har ingen reel værdi. Erstat det med et pænere logo for dateklubbe, og forbehold den røde banner til reklamer, men gør det hele meget mindre dominerende. Det er stadigt indhold der tæller. 

Dine overskrifter i de enkelte kasser er svære at læse, prøv med en mere standarliseret tekstttype. 

Dit billede af hjertet er forvrænget og virker som om det er presset ind i vidden, men ikke i højden. 

2 reklamer lige under hinanden i bunden er næsten værdiløse, specielt for annoncørerne. Hvis du gerne vil tjene penge på dine reklamer skal de være struktureret, kig evt hvordan andre løser det. 

Det er flot du "pimper" brugerne så meget, godt gået, men der skal flere tiltag til... Bare klø på, du er på den rigtige vej. 

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Mange tak for din feedback og dine komplimenter.

Jeg kan godt se hvad du mener med toppen, og her må jeg få gjort noget for at formindske det. Mit logo kunne også sagtens trænge til en omgang, da den er genereret i en online logomaker. Wink Overskrifterne er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre med. Jeg er enig med dig i, at det er svært at se når teksten er hvid, så jeg må prøve et par farver og finde den bedste løsning.

Billedet af hjertet er fikset. Wink

Jeg er først lige begyndt med reklameringen, så der har du også ret i at det ser rodet ud, og sikkert ikke gavner hverken mig eller annoncøren. Tak for rådet, og jeg vil begynde at se lidt mere til, hvordan jeg gør dem mere attraktive.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den røde farve er al for dominerende, den skære ligesom i mine øjne og logoet kunne godt trænge til en kærlig hånd.

Ellers nydeligt arbejde.

 

Fra Køge
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey chrenner

Først og frememst syns jeg at du er super sej og modige til at springe ud i noget som du ikke er skarp til... og lave det selv. GODT GÅèt

Jeg syns du skal arbejde væk fra farven "skarp"rød  og tage noget der er i nærheden af perstel farver istedet. 

Tag fat i en designer og få dem til at lavet din logo om, den stræber efter "LOVE"...Smile

Ellers er siden brugervenlige og ligetil...

Held og lykke

 

nino

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback. Smile

Logo'et skal i hvert fald have en kærlig hånd og så må jeg få lavet noget ved toppen og farverne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Smile

Jeg er jo i gang med en uddannelse nu som webintegrator, og jeg tænkte, at jeg ville prøve mine nye evner af og lave et nyt design til min dating site. Denne gang har jeg forsøgt at bruge nogle mere rolige farver for øjnene. Jeg er dog stadig lidt i tvivl om logo'et.

Lad mig høre hvad i synes. Smile

www.dateklubben.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Toppen / det røde er, som nævnt af andre, for dominerende.

Jeg vil som bruger gerne kunne se hele siden, så jeg ikke skal scrolle ned for at se reklamer, eller andre gode ting, som kan gemme sig nederst på sitet.

Mvh

Holger

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide den røde farve - og synes den spiller fint sammen med baggrunden. Dog kunne topbanner (og resten) måske flyttes lidt op på siden.

Synes det at din menubjælke og topbanner er "et billede" i to - ser rigtig godt ud - fed effekt

Har ingen problemer med at læse fonten (som der åbentbart har været tidligere)

Synes faktisk ikke jeg har noget kritisk at sige - det må jo være meget godt Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback. Smile Håber der er flere som ønsker at komme med deres mening.

Jeg overvejer at lave "Fødselsdage i dag" til kun at kunne ses af brugere som er logget ind. På den måde vil jeg kunne reducere den scoll ned på siden som tidligere omtalt, og lave forsiden mere kompakt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)