Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søger kunder / samarbejdspartnere (PHP MYSQL)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek det her: http://www.amino.dk/forums/p/55915/338243.aspx#338243

Ved ikke om det har interesse?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:23

pollepot:

Han behøver måske ikke at udtale sig om pris (dyrt/billigt), men det er da en meget god pointe at nævne, at der står gratis hosting og 25kr. pr. email. Email er vel en del af hostingen, så når email koster penge er hosting altså ikke gratis...

Så køb en og få en gratis er altså heller ikke ligefrem en gyldig udkrængning, eller?

Hvad enten der er tilkøbsydelser som er mere eller mindre tvungne har vel ikke rigtig nogen relevans og han pointerer det endda selv så der er hverken noget skjult eller fordækt i det. Jeg tror at ca. 100% af de potentielle kunder godt kan regne ud at hosting kommer til at koste, hvis de vel at mærke skal have email, uden at dette bliver pointeret.

Mvh Peder

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:36

Jeg har aldrig sagt at der var noget skjult eller fordækt i det. Det er flueknepperi at diskutere, da man sagtens kan forstå indlægget, men jeg kunne bare ikke forstå at man så sig sur på en person der fremhævede en fejl. Om det så faktisk er en fejl kan sikkert diskuteres fra idag og til jordens undergang.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:56

Det er aldrig rart at se på når konkurranter, flokkes for at påpege fejl hos hinanden. Specielt når disse fejl, er langt fra entydige, så bliver det hurtigt en gang mudderkastning.

Derfor tror jeg at de fleste fik et mindre flatterende indtryk af EasyWebHost. Det gjorde jeg ihvertfald.

Fakta er ihvertfald at trådstartede skrev sit indlæg for at få PHP opgaver, men nu handler det om noget helt andet.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:06

Nu når tråden alligevel er ødelagt af easywebhost - så er dette vel bare endnu et eksempel på at amino er blevet en opslagstavle hvor man kan kritisere konkurrenter, faldbyde hinanden på prisen og overhovedet ikke snakke kvalitet eller faglighed.

/Arco

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:59

Arco Iris:
Nu når tråden alligevel er ødelagt af easywebhost - så er dette vel bare endnu et eksempel på at amino er blevet en opslagstavle hvor man kan kritisere konkurrenter, faldbyde hinanden på prisen og overhovedet ikke snakke kvalitet eller faglighed.

Det er jeg ikke helt enig i, faktisk synes jeg det er utroligt positivt at der var flere der kritiserede tonen i EasyWebHosts indlæg. Det viser at Aminoerne bekymre sig om at holde en ordentligt og saglig tone i debatten, og for flertallets vedkomne ikke vil havde at Amino bliver et sted hvor man bare bliver et sted hvor der tales dårligt om andre og krejles (Mener iøvrigt ikke at der er noget galt i at konkurrerer på pris).

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:03

pollepot:

[...]  men jeg kunne bare ikke forstå at man så sig sur på en person der fremhævede en fejl. [...]

Det er min fejl jeg ikke gjorde det tydeligere i mit indlæg, det var bare fordi det var "easy-et-eller-andets" 5 eller 6 indlæg i dag der var sur, næsten udenfor kontekst og rigtig, rigtigt ligegyldigt. Altså ikke isoleret til denne tråd. Derfor reagerede jeg, og det ser heldigvis ud til at "han/hun" har forstummet en smule. Dog har det igen ført til en kapring af tråden, så jeg lader det ligge der... :)

-Karsten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:16

... og så tror jeg lige, at vi spiller bolden tilbage til trådstarter - OBS, svar kreakaj/Michael Hjulskov, ikke mig;-):

kreakaj:

Hej Aminoer.

Har du et projekt der skal programmeres fra bunden?
Hvis du har et projekt som skal programmeres fra bunden i PHP og med MYSQL database tilknyttet, så er jeg måske den rette. Jeg har lavet systemer som fx genbrugsdele.dk og ready2travel.dk Altså online systemer som kan en masse og er specialsyede.

OScommerce webshop
Hvis du har en ide til en webshop, så kan jeg tilbyde at installere OScommerce og tilpasse det hele for dig. Jeg kan undervise dig i at ligge produkter i shoppen, og jeg kan tilrette sidens design efter dit eget ønske eller benytte min egen samarbejdspartner som er grafisk designer.

Webshop samarbejde - Det behøver ikke koste en million
Har du ikke råd til at få lavet en webshop, så kontakt mig. Måske er jeg villig til at lave en provisionsaftale eller at indgå partnerskab på en eller anden måde.

CMS hjemmeside eller privat Blog
Hvis du vil have hjælp til at installere et CMS som du selv kan styre og redigere i, så kan jeg også hjælpe med det. Jeg bruger meget Wordpress, som efter min mening er et godt system. Hvis du vil have tilpasset dit Wordpress system med specialdesign osv, så kan jeg også hjælpe med det.

Ærlighed, tillid og realistiske priser.
Jeg arbejder for det meste på timeløn og tilbyder at hoste (webhotel) din side og det hele. Jeg tager ikke en masse gebyrer og oprettelsesomkostninger. Jeg tager ikke penge for Open Source programmer som man kan finde ganske gratis på nettet, kun for den tid jeg bruger. Jeg tager ikke månedlige gebyrer for moduler eller tilkøbspakker. Man betaler for den tid jeg bruger, no more... Jeg giver gerne et tilbud, men tro mig det sparer du intet ved.

SÆRLIGT TILBUD TIL ALTERNATIVE BEHANDLERE
Jeg har et særligt tilbud til seriøse alternative behandlere, som jeg ynder at støtte. Jeg tilbyder gratis hosting af deres hjemmeside (dog ca 25 kr pr emailadresse) og jeg har en del erfaring med at lave hjemmesider til alternative behandlere. Mit kendskab til branchen er stor og jeg vil gerne fremme alternativ behandling.

Hvis du vil i kontakt med mig, så ring på 22116322

Med venlig hilsen
Michael Hjulskov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

Tak for Jeres indspark, opbakning og "feedback" :o)

Jeg blev faktisk lidt overrasket da jeg læste nogen af indlæggene ;o)

Ang de emailadr til alt. behandlere
Grunden til at jeg skrev de sølle 25 kr om året pr emailadr, er at emailadresserne er min eneste reelle udgift og jeg forlanger faktisk heller ikke engang at den alternative behandler køber en eneste time ved mig. Og man kan vælge o emails :o) Men hvis det generer nogen, så skærer jeg da gerne den lille udgift fra, så det er komplet gratis hvis de siger at de har læst det herinde. What the heck, jeg vil jo gerne hjælpe dem, så hvad betyder 25 kroner for en god sag, og så er jeg os fri for at bogføre de småbeløb :o) Jeg håber så den debat om de 25 kroner er død nu :o) Heh

PS Easywebhost.org du skulle måske gå til en alternativ behandler med dine knuder og spændinger ;o) såså jeg vil ikke tirre dig, jeg mener det godt! Prøv det...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:21

Jeg mangler en programmør til et projekt jeg gerne vil have gang i. Jeg vil ikke betale dig en timepris, men du kan derimod få en god del af kagen når det bliver en succes!

rasmus[at]hoeks.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)