Hej Aminoer.
Har du et projekt der skal programmeres fra bunden?
Hvis du har et projekt som skal programmeres fra bunden i PHP og med MYSQL database tilknyttet, så er jeg måske den rette. Jeg har lavet systemer som fx genbrugsdele.dk og ready2travel.dk Altså online systemer som kan en masse og er specialsyede.
OScommerce webshop
Hvis du har en ide til en webshop, så kan jeg tilbyde at installere OScommerce og tilpasse det hele for dig. Jeg kan undervise dig i at ligge produkter i shoppen, og jeg kan tilrette sidens design efter dit eget ønske eller benytte min egen samarbejdspartner som er grafisk designer.
Webshop samarbejde - Det behøver ikke koste en million
Har du ikke råd til at få lavet en webshop, så kontakt mig. Måske er jeg villig til at lave en provisionsaftale eller at indgå partnerskab på en eller anden måde.
CMS hjemmeside eller privat Blog
Hvis du vil have hjælp til at installere et CMS som du selv kan styre og redigere i, så kan jeg også hjælpe med det. Jeg bruger meget Wordpress, som efter min mening er et godt system. Hvis du vil have tilpasset dit Wordpress system med specialdesign osv, så kan jeg også hjælpe med det.
Ærlighed, tillid og realistiske priser.
Jeg arbejder for det meste på timeløn og tilbyder at hoste (webhotel) din side og det hele. Jeg tager ikke en masse gebyrer og oprettelsesomkostninger. Jeg tager ikke penge for Open Source programmer som man kan finde ganske gratis på nettet, kun for den tid jeg bruger. Jeg tager ikke månedlige gebyrer for moduler eller tilkøbspakker. Man betaler for den tid jeg bruger, no more... Jeg giver gerne et tilbud, men tro mig det sparer du intet ved.
SÆRLIGT TILBUD TIL ALTERNATIVE BEHANDLERE
Jeg har et særligt tilbud til seriøse alternative behandlere, som jeg ynder at støtte. Jeg tilbyder gratis hosting af deres hjemmeside (dog ca 25 kr pr emailadresse) og jeg har en del erfaring med at lave hjemmesider til alternative behandlere. Mit kendskab til branchen er stor og jeg vil gerne fremme alternativ behandling.
Hvis du vil i kontakt med mig, så ring på 22116322
Med venlig hilsen
Michael Hjulskov