Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fatter ikke rangordningen her på Amino

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Ja, jeg vil da arbejde på, at få en grønt feldt, men det virker håbløst med mindre man er på Amino hele tiden. Selvfølgelig kan man bruge ufine triks, men jeg er mere interesseret i at forstå systemet.

Er der en svarknap der er bedere end en anden?

Ang. mine stjerner, er der ingen retfærdighed til...

Retfærdigheden bør ske fyldest - du har fået dem igen....

For'sat go' jagt på 'de grønne felter'.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:36

Klovn:

Flemming1970:
Nu besvarer jeg dit indlæg - og derfor har det indlæg nu 8 point i stedet for kun 3. Kan du se det?

Flemming!!!

Du har vist været for meget sammen med MLM-folket i de sidste dage!Devil

LOL - ja, man skulle næsten tro, at jeg kunne drikke Amarone bare ved at få tonsvis af mails fra denne tråd! Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 23:40

Hulahoppigen:

Ja, jeg vil da arbejde på, at få en grønt feldt, men det virker håbløst med mindre man er på Amino hele tiden. Selvfølgelig kan man bruge ufine triks, men jeg er mere interesseret i at forstå systemet.

Jeg tror vist denne tråd er ret god til at forstå systemet efterhånden.

Med hensyn til det grønne felt - så er det rent kvantitativt, hvorimod points/stjerner er kvalitet.

Uanset hvad, så gælder det ikke om mange stjerner eller mange grønne felter. Det hele drejer sig om, at du bidrager med din viden, hvor du ved noget og du suger til dig fra andre og stiller spørgsmål, når du er i tvivl om noget.

Resten er faktisk (for at citere mig selv fra en MLM tråd) bullshit!

Hav en fortsat dejlig aften

Flemming

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:53

Har lige læst hele tråden igennem og forstår nu lidt mere. Missede noget undervejs i skriveriet.

Vil give dig ret, at jagten efter det grønne, stjerner osv. egentligt ikke er det der skal drive en, men jeg syntes jo det er en sjov indslag og også lidt sigende på seriøse brugere og dem der bare kigger forbi.
Jeg vil fortsat bruge Amino, som jeg hele tiden har gjort, da jeg syntes det er et kanont godt forum.

Takker for jeres indlæg og måske vi skulle slutte tråden her, så vi ikke bliver betragtet som spam.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:39

Griner - spam eller ej, så er jeg blevet frataget min grønne pind i bjælken under mit foto.

Det er hvad der sker, når man mænger sig med MLM-folket, ikk Henrik? Devil

PS: Der findes vel en grund til det, men jeg kan ikke lige komme på, hvad det skulle være.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:42

Haha - jeg tror det er hulahopigen, der har fundet en fidus Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:53

Flemming1970:
Griner - spam eller ej, så er jeg blevet frataget min grønne pind i bjælken under mit foto.

"Uanset hvad, så gælder det ikke om mange stjerner eller mange grønne felter. Det hele drejer sig om, at du bidrager med din viden, hvor du ved noget og du suger til dig fra andre og stiller spørgsmål, når du er i tvivl om noget."

Citat fra en (h)vis mand!Geeked

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:00

Alle tiders, Henrik.

(H)vis ham den (h)vise mand er til Amarone, så halshugger vi en flaske med ham en skønne dag! Wink

Synes dog det er morsomt med alle de anstrengelser for at forklare systemet igår og så fungerer det åbenbart ikke helt som jeg troede. Sådan går det jo engang imellem.

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04

Flemming1970:
Synes dog det er morsomt med alle de anstrengelser for at forklare systemet igår og så fungerer det åbenbart ikke helt som jeg troede. Sådan går det jo engang imellem.

Den er lidt sjov for siden du skrev den har du mere eller mindre været den mest aktive på Amino?

Amarone - anytime (samlingen er fornuftig og særdeles spændende!)

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:10

Klovn:

Den er lidt sjov for siden du skrev den har du mere eller mindre været den mest aktive på Amino?

Amarone - anytime (samlingen er fornuftig og særdeles spændende!)

Henrik

Ja, den studsede jeg også lidt over - men der er nok gået Erasmus Montanus i Amino eller hvad ved jeg?

Glæder mig nu til den Amarone - ingen tvivl om at jeg ville sætte særdeles stor pris på at sende ganen på kurophold i et par dage! Cool

Flemming

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)