Det har vist samme effekt - som et 'svar' uden citat. Tak for indsigten - selvom vi vist ikke kan bruge det til så meget.
|
Jeg fik det i tråden - så blev det opklaret!
Det har vist samme effekt - som et 'svar' uden citat. Tak for indsigten - selvom vi vist ikke kan bruge det til så meget.
|
Jeg fik det i tråden - så blev det opklaret! |
Jammen det vil jeg da fryde mig over når jeg får den næste titel, pudse min glorien og føle mig veltilpas. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Du fik 5 stjerne - men det ændrede sig nu kun til 23. Burde derfor fjerne en stjerne igen |
Haha - jeg tror nu ikke man kan fjerne dem igen.
|
Næh - men ved du hvad.... Nu har det alligevel ændret sig til 28 Men hvorfor nogen gange 3 og andre gange 8? Det er da ikke helt nemt at forstå - eller ? |
Jammen det vil jeg da fryde mig over, når jeg får den næste titel og fejre med en ekstra kop kaffe og så prøve at ignorere de grønne feldter. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Jo, for hvis du giver mig 5 stjerner, så giver du mig 20 points. Hvis du samtidig besvarer mit indlæg, så ville jeg normalt få 5 points - de lægges til, så bliver det så 28. (og jeg havde jo 3 point for at lave indlægget i forvejen)
|
Hulahoppige - jeg tror vi bliver snydt. Prøv at se - alle os med få karma-point - vi får 3 ved hvert indlæg. Flemming, der har mange point får 8 hver gang?
|