Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Round table etc.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

sikkert et dumt spørgsmål...men jeg er i en situation hvor min interesse for netværksgrupper som Round table etc. er stor, men hvor jeg ikke kender en eneste som er med i den slags. Nu er det jo sådan at man skal inviteres til den slags netværk...hva pokker gør en outsider som jeg så...hvis jeg gerne vil være mæ?

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:33

Hej Jesper!

Vi har af og til vejledt mindre virksomheder i service og konsulentbranchen til at deltage i BNI, pronetwork etc

Du skal være ompærksom på at disse netværk koster penge (8 - 12 000 pr. år) så det ikke ren indtjening fra day one. Vores kunde feedback og analyse fortæller at det ofte tager 6 - 12 mdr. før det rigtig begynder at give forretning at sidde i disse netværk. Derfor er min anbefaling altid at prioritere min. 24 mdr. - altså 2 års betaling, hvis man vælger en sådan markedsføringsaktivitet.

Så kan det også vise sig at være en rigtig god investering. En god tommelfingerregel i disse betalingsnetværk er at jo mere mødestabil og aktiv man er, jo mere forretning giver det.

Hvis du ikke er interesseret i en sådan investering kan du prøve bl.a mikronet der er gratis og et rigtig godt sted at sparre med at andre virksomheder - og måske af og til forretning !

Hvis du gerne vil ind i et lukket netværk, så ring til et medlem, præsenter dig og fortæl at du ønsker at høre mere om deres netværk. Så er de fleste rimelig åbne.

Husk at du også via væksthusarrangementer, og din lokale erhvervsfremmeaktør kan møde en række virksomheder. Medlemskaber af erhvervsråd og lignende koster normalt 500 - 2000 kr.pr. år

kig evt. på mikronet.dk , bni.as

Held og lykke med det.

dbh

Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:21

Hej Jesper.

Jeg kender af gode grunde ikke Round Table indgående, men mon ikke der er et enkelt medlem her på Amino der kan invitere dig? Smile

Ellers vil jeg henlede din opmærksomhed på alternative netværk:
- Rotary (http://www.rotary.dk/Default_Klubber.asp)
- BNI (www.bni.as) Forretnings/handels orienteret netværk
- ProNetwork (www.pronetwork.dk) Forretnings/handels orienteret netværk
- Netværk Danmark. Temmelig dyrt, men meget proffesionelt. Brancheopdelt.
- JCI (Junior Chamber International). www.jci.dk. Udvikler fremtidens leder og entreprenører og er en verdensomspændende organisation for personer i 20'erne og 30'erne, der ønsker at gøre en forskel, bl.a. gennem "Active Citizenship".

Har du yderligere spørgsmål, så tøv ikke - men spørg. Smile

God fornøjelse med det.

De bedste hilsner,
Pouline Andersen
CityCallCenter

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:42

Mange tak for de fine svar Smile

Pouline, jeg er igang med indmeldelse i nogle af de netværk du har skrevet til mig....så tak for dem :)

Så må vi se om der er en Round Tabler her et sted ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:24

Min kæreste har været medlem af Round table, men er det desværre ikke mere, men kan godt høre ham, om han stadig har kontakt med nogen derfra?

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 14:29

Hej Lone,

meget gerne :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:32

Hej Jesper,

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor og hvordan verden er dér...men ofte skal man gerne gøre forarbejdet selv...og så kommer det så småt dryppende, det gode netværkSmile

Kør på stadion og scor dig en lille god sponsoraftale - så kommer du med i VIP'en og snak så med alt hvad der kan kravle og gå. Deltag i ting og kom i kontakt med så mange spændende mennesker som muligt. Det er simpelthen bare en masse benarbejde der skal til. Så skal det nok komme:-)

/Rikke

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36

Round Table mangler altid medlemmer i nogle klubber.
Så kontakt dem og smid dem et CV og lidt om hvad du kan bidrage med at spændende ting.
Du kan finde og kontakte dem her:
http://www.rtd.dk/

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:56

Hej Jesper

I Round Table er der en 35-års aldersgrænse i forbindelse med optagelse og i RT bliver man smidt ud når man når 40 år. Jeg kan se på din hjemmeside er du er 35 forudsat siden er tidsmæssig aktuel og derfor er det ikke sikkert Round Table netværket er inden for din rækkevidde.

I Esbjerg er der for tiden 3 klubber med ca. 20 medlemmer i hver og både personer der er blevet anbefalet og personer der via deres aktivitet eller person har gjort opmærksom på sig selv kommer i betragtning. Round Table er upolitisk og alle har muligheden for at blive medlem.

Der findes adskillige netværk der fungerer på samme måde som RT og som kan tilbyde samme kultur og aktiviter.

Keep up the good spirit

/Thomas

Past President for Round Table i Tønder

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:11

tuj1357:

Round Table er upolitisk

Ej, det er RT bestemt ikke - der er både aldergrænse og kønsdiskriminering, så meget godt kan man sige om RT men upolitisk det er det altså ikke!

Mette

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)