Hej Amino’er |
Hej
Send en mail til mig leo@xgn.dk
gerne med flere info, tak
Hej Amino’er |
Hej Send en mail til mig leo@xgn.dk gerne med flere info, tak |
Jeg sender dig en mail hurtigst muligt! Vi skal lige have en hemmelighedsaftale på plads. |
Tak til dem som har skrevet til os. Vi kunne godt tænke os at hører fra endnu flere. |
Du får det næsten til at lyde som om programmeringen er det midste af hele. Jeg tror ikke du aner et klap om hvor kompliceret det er at lave noget lignende youtube. Håber seriøst ikke, at i får nogle til at hoppe på den limpind.
|
Hej i 2. Held og lykke med projektet, glæder mig til at høre mere om det når i kommer nærmere, men hvis i har været i branchen i 6 år ved i sikkert også hvor svært (læs: næsten komplet og totalt umuligt) det er at finde kvalificerede programmører der vil arbejde ene og alene for andele i firma. Det lyder jo som mere end fuldtidsarbejde, og mennesker skal jo leve af et eller andet. -Karsten |
Vi ved udemærket godt, at det er kompliceret programmeringsprojekt. Det behøver ikke lige frem at være fuldtidsarbejde. Der er mulighed for at arbejde et par timer efter arbejde og i weekenderne. Konceptet er så godt at det SKAL laves! |
Hej Jeg vil da gerne hører mere om opgaven. Men jeg arbejder ikke gratis. Når nu I mener at projektet er skudsikkert, hvorfor så ikke få en seriøs investor med ind, som kan bistå med det økonomiske i opstartsfasen. Så kan programmøren få løn. Programmering af sådanne systemer kan ikke klares af 2 med få timers arbejde i aften timerne eller weekenden - det er fuldtid. Ellers er der lange udsigter til lancering af sådan et projekt. |
Det kan godt være du har ret. Vi må lede efter en investor til projektet. |
Hej I kan evt. foreligge projektet for Jesper Buch som startede Just-Eat.com. Han er en seriøs spiller, og har stor erfaring og kendskab til markedet. Samtidig har han jo også en del kontakter i europa og danmark indenfor e-commerce og web.
|