Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende forretningsmulighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger:

 

Jeg har for lidt over  2 år siden åbnet et site på internettet.. dette site er i bund og grund en søgetjeneste med i dag tilknyttede 650 virksomheder - hjemmesiden henvender sig til et specielt segment, hvor der PT. ikke er nogen konkurenter på market - jeg er ligeledes i fuld gang med at åbne lignende sider i sverige og norge england og grækenland. og vil selfølelig forsætte den gode strategi / success i de pågælende lande.

Jeg sikker på der mange flere virksomheder derude der langsomt vil komme på sitet der kræver self. en masse arbejde og hele tiden at udvide sitet.

Lidt info omkring sitet :

opsæt som Php system med simple admin opsætning.

i gennemsnittet er der 3000 unike bruger og mellem 6-10-000 klik om måneden. ( flot stigning i besøgstal fra dag 1 ) og med alt held ligger sittet på 5000 unike om måneden i starten af 2010.

Passiv indtjening :

Adsens  ca 500 kr om måneden.  ( kun 3 adwords på sitet ikke aggresivt reklameret )

Affiliated : ca 500kr om månden. ( 2 banner på sitet ikke aggresivt reklameret )

----------

Den gode intjening findes for de virksomheder der annoncere på sitet jeg ved at mange folk er super bange for online søgetjeneste, og uha pas på denne fusker og jeg ved ikke hvad :), men de virksomheder der blevet kontaktet omkring exponering på det pågældende site har været meget positive ( self har alle ikke sagt ja men responsen er god ), priserne er ikke i millionklassen og kunderne får værdi for de penge de smider i deres annonce, og derfor er de også villige til at gentegne gang på gang.. da jeg ser det som utrolig vigtigt ikke at love for meget og focusere på glade annoncør isted for mange annoncør,

Jeg har valgt ikke at nævne  den konkrete økonomi der er tilgængelig gennem de forskellige annoncøre der jeg tror at dette skal holdes private - og kun fremvises overfor potientiale partner/køber.

Som udgangspunkt søger jeg efter en partner / køber der sammen med mig kan udvide sittet. gør det bedre, større og self. udvide den økonomi sittet generer.'

jeg tror da på at sitet kun kan blive bedre ved at have prof. folk arbejde på sitet. sælger / salgsteam /   www folk osv.

Så mit spøgsmål er : er nogen med en solid økonomi interresert i dette projekt?  ligeledes folk der måske ikke har alverdens penge men flair gå på mod og erfaring til at løfte sådan et projekt op i millionklassen da det helt klart er en mulighed.

 

ps: Alt dette kan self. dokumenteres. når/hvis vi kommer vidre i proccesen og finder nogen interresante personer.

 

pss. Er du/i kun interessert i at købe hele projectet er dette self også en mulighed,

ved ikke rigtige hvad jeg ellers kan sige :) jeg har valgt ikke at nævne sitet pt. da jeg gerne i første omgang høre folks response, forslag, ideer, mulighed osv osv :)

Har i nogen spøgsmål så fyr løs :)

 

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

løft sløret på sitet da al din snak ellers ikke giver mening ihvertfald ikke for mig... jeg e rtop nysgerrig, men aner ikke om der overhovedet er noget om snakken hihi sowy. men top  nysgerrig.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karnawaitz

Send mig en PB eller en mail på mecci@live.dk

Så kan vi lige se på det.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra odense
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

lyder da lidt spaendende men jeg vil da gerne se hjemmesiden inden jeg taenker naermere over det!

er det muligt?

vh christina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)