Jeg er formgiver, uddannet på Designskolen i Kolding. Jeg har udviklet et originalt koncept, hvor jeg kombinerer teambuilding med kreative aktiviteter. Jeg har gode samarbejdsevner og formår at skabe en god stemning med højt humør på mine workshops.
Resultatet kan være et fællesmaleri med en collage, der fortæller en personlig historie om de ansatte på den pågældende virksomhed. Deres billede lægges ind i et af mine designs. Den sidste del af processen udføres på Mac. Jeg efterlyser sparring til prissætning af større opgaver og hjælp til salg.
Jeg skaber designet. Har du ideen til hvordan det skal omsættes?
Jeg har let ved at få utraditionelle ideer og skabe nye designs. Kan du hjælpe mig med at omsætte nogle af disse ideer til en god forretning?
Skulle du være interesseret i en ny hjemmeside, må du meget gerne kontakte mig. Jeg mener at din virksomhed og dit arbejde kan præsenteres bedre, end på den nuværende side, hvilket kan fremme din omsætning.
Jeg vil gerne høre mere, måske kan vores interesser matches. Mit fokusområde er netop at sparre og lægge trædesten ud sammen med kreative personer, så I kan få jeres ideer ud hvor de gør gavn. Og det jeg her kan se om dit koncept lyder interessant.
Min baggrund er udover tilliden til at livet vil mig det bedste og at vi alle er i besiddelse af unikke talenter, der gerne vil frem, en Ba i kunsthistorie og design fra kbh uni., undervist i og praktiseret kunst - lavet udstillinger - samarbejde m kunstnere - meget networking og formidlingsarbejde for store og små grupper, inspirere og vejlede folk til at SE med begejstring og opdage nye vinkler og sammenhænge hos sig selv gennem maleri og tryghed. Jeg arbejder altid udfra at vi er ligeværdige og har forskellige kompetencer som vi kan udveksle - og implementere i vores egen bagage - altså vidensdeling.