Jeg er formgiver, uddannet på Designskolen i Kolding. Jeg har udviklet et originalt koncept, hvor jeg kombinerer teambuilding med kreative aktiviteter. Jeg har gode samarbejdsevner og formår at skabe en god stemning med højt humør på mine workshops.
Resultatet kan være et fællesmaleri med en collage, der fortæller en personlig historie om de ansatte på den pågældende virksomhed. Deres billede lægges ind i et af mine designs. Den sidste del af processen udføres på Mac. Jeg efterlyser sparring til prissætning af større opgaver og hjælp til salg.
Jeg skaber designet. Har du ideen til hvordan det skal omsættes?
Jeg har let ved at få utraditionelle ideer og skabe nye designs. Kan du hjælpe mig med at omsætte nogle af disse ideer til en god forretning?
Skulle du være interesseret i en ny hjemmeside, må du meget gerne kontakte mig. Jeg mener at din virksomhed og dit arbejde kan præsenteres bedre, end på den nuværende side, hvilket kan fremme din omsætning.
Jeg vil gerne høre mere, måske kan vores interesser matches. Mit fokusområde er netop at sparre og lægge trædesten ud sammen med kreative personer, så I kan få jeres ideer ud hvor de gør gavn. Og det jeg her kan se om dit koncept lyder interessant.
Min baggrund er udover tilliden til at livet vil mig det bedste og at vi alle er i besiddelse af unikke talenter, der gerne vil frem, en Ba i kunsthistorie og design fra kbh uni., undervist i og praktiseret kunst - lavet udstillinger - samarbejde m kunstnere - meget networking og formidlingsarbejde for store og små grupper, inspirere og vejlede folk til at SE med begejstring og opdage nye vinkler og sammenhænge hos sig selv gennem maleri og tryghed. Jeg arbejder altid udfra at vi er ligeværdige og har forskellige kompetencer som vi kan udveksle - og implementere i vores egen bagage - altså vidensdeling.
Synes det lyder interessant... Du må meget gerne smide mig en mail på hundahl@hundogco.dk med lidt mere info. Så vender jeg tilbage hvis jeg kan se nogle muligheder for at samarbejde, eller har nogle ideer / forslag :)
Jeg tror at dine kunder gerne vil læse og vide mere om dig inden de hyrer dig til en opgave, og her er din hjemmeside vigtig. Så jeg vil foreslå dig at få en ny hjemmeside, for den kunne godt være mere præsentabel. Hos os er den lavet i et cms, så du let selv kan tilføje eller redigere indholdet løbende. Forsiden laver vi for dig, så du altid har en skabelon som går igen på alle siderne. Når du så har en flot hjemmeside på plads, vil jeg anbefale dig at køre nogle google adwords kampagner, så du får fat i de kunder, som allerede efterspørger dit produkt.
Hvis du gerne vil høre mere om muligheder og priser, så er du velkommen til at kontakte mig. Jeg kunne ikke finde dit telefon nummer, så det må du gerne sende med hvis du helst vil tage den over telefonen.