Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går flex-leasing ud på? ...og har nogen erfaringer?

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaahahhahaa (no comment)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:46

klamt er måse så meget sagt.

Ja jeg er tilknyttet firmaet for nyligt. Først kendte jeg til det, så blev jeg freelance sælger, fordi jeg synes det var spændende.

Så jeg startede med at være helt naturligt begejstret, og nu som du siger er jeg sælger. Der kan ske meget på kort tid.

Man kan se en hel del på deres hjemmeside om dem, så der er vist ingen grund til at skriv så meget andet end at de er et nyt firma med run på.

Vi kan jo allesammen prøve at følge deres udvikling.

Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29

Hej Lyder interessant, er meget interesseret i at høre mere. Du må gerne kontakte mig på 40427819. Ellers skriv hvordan jeg kan kontakte dig. Venlig hilsen Jesper Hansen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59

Og Joseph og Anna deler IP-adresse, men det er nok et tilfælde ;-)

Dbh Martin 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Og Joseph og Anna deler IP-adresse, men det er nok et tilfælde ;-)

Dbh Martin 

Med garanti! Så fik vi da det opklaret.. Jeg skriver også snart et flexleasingselskab i min signatur - så helt upartisk er jeg heller ikke, derfor jeg undlod at blande mig yderligere i debatten. 

God aften til alle Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 09:22

Hej
Det kan du i realiteten godt.

Du skal dog huske at flexleasing af bilen bliver regnet ud fra handelsprisen i danmark, da det bliver beregnet efter afgiften.

Det er derfor noglegange lidt forskelligt hvad du skal betale, og hos hvem du skal betale hvad.

Fakta:
- man betaler registringafgiften PUNKTvis derfor er det også hos SKAT kaldet punktleasing
- man "afbetaler" på afgiften indtil bilen er betalt ud
- det kan lade sig gøre med alle biler, det handler dog om stiftelses(avance)prisen hos leasingselskabet
- Flexleasing hedder også: punktleasing, forholdsmæssig afgiftsleasing, procentleasing mv. kært barn har mange navne.

Jeg arbejder selv indenfor faget hos Forza Leasing ApS. Hvis du øsnker at læse mere om flexleasing kan det ske på http://forzaleasing.dk/leasing/flexleasing.html. Der står det mere beskrevet i detaljer hvordan flexleasing er sammensat.

Jeg håber du fik lidt svar på dit sprøgsmål

Mvh
Andreas Jensen

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:57

Hej Kim

jeg har kigget og læst en del om flexleasing. men har sku ikke helt fatte det...  for alle steder de skriver om det handler det om biler til 10000000kr. og kan ikke betale sig.

håber du kan hjælpe mig med mine spørgsmål :-)

hvis min kammerat nu starter et leasing firma i tyskland og  jeg for eks.  køber en bil passat w8 årg 03 til 50000kr og så er der 150000kr i afgift. men istedet for at betale afgiften.

Flex leaser den gemmen hans firma i 10måneder og han gør det gratis.

Er regne stykket ikke sådan her???

så skal jeg bare betale 0.5% af de 150000kr hver månede... altså 750kr om måneden.

altså 7500kr for de 10måneder???

Og skal firmaet betale hele afgiften (7500kr) på engang når de melder bilen på plader???

Håber du kan hjælpe mig med alle mine spørgsmål :-)

MVH michael

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:37

Hej Michael

Jeg dyrkede flexleasing lidt sidste år, men kom ikke videre med et bilkøb! så du skal selvfølgelig dobbelt tjekke, det inden du går igang, så i ikke får en overraskelse!

Men du har, mig bekendt fat i det helt rigtige, umidelbart er reglerne lavet om, så det behøver ikke en gang være et tysk selskab,det kan være et dansk firma:0) evt. dit eget......! men selvfølgelig bedre hvis din kammerat gør det gratis.

Leasing firmaet skal købe bilen (skal Dokumenteres) "du kan jo bare låne din kammerat pengende" husk at lave papir på det. Der skal laves en kontrakt med udgifter og månedlige betaliger og løbetid ( du kan sikkert finde en på nettet ved et leasingfirma, lad som om du er int. i  at lease en bil, så sender de en til dig) også hvis dig og din kammerat kommer på kant så står han med din bil! øv....

Mig bekendt skal afg. betales på månedsbasis til skat også( du kan sikkert lave en forespørgsel hos skat eller leasingfirma evt. revisor.

De afgift penge du indbetaler til skat er samtidig et afdrag, hvis du på et senere tidspunkt får lyst til at betale afgiften.

Jeg kan ikke lige huske om der er noget med beskatning eller moms i skal være opmærksomme på? hvis det er et dank firma er jo moms forskellen fra de 19 tysk til 25 % dansk moms 3000,-

Ps. giv mig lige besked hvis det lykkes for jer, så er det en super måde, at få en lækker bil til en fornuftig pris..........

Med venlig hilsen-Best regards

Kim Olesen
Form House - Fh ejendomme Aps
Landevejen 218, 8370 Hadsten - DK
Tlf. +45 40 43 62 89
Email. kim@formhouse.dk
www.formhouse.dk

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:58

okay :-)

Jeg skal nok lige give lud fra mig om det lykkes :-)

Men kan ikke være så svært. vil jeg mene...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:50

Der er mange ting der skal tages højde for, før i er oppe at køre med et leasingselskab - i skal bla. kontrolles af SKAT før i får lov til at benytte ordningen med forholdsmæssig afgift.

Selvom det er et tysk selskab i kører det igennem, så skal der betales dansk moms - da leveringsstedet er i Danmark.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)