Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Blogs misbrug

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mest af alt, så syntes jeg det er irriterende, når en eller anden opretter en blog med henblik på at starte en debat om et eller andet emne.
Hvorfor pokker kan disse personer ikke finde ud af bare at oprette en helt normal tråd inde på selve Amino?

/Jesper

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:06

Nu har jeg lige læst nogle blogs og ja, jeg var ude for at på 3 forskellige så var det en henvisning til en anden side eller en henvisning til en anden blogside...

Og er enig, det er ikke det en blog er til!

Når jeg selv blogger, ja så bruger jeg det til at samle op hvad jeg sådan går og laver, for jeg elsker at læse og skrive blogs, men det tager godt nok også noget tid at skulle skrive sådan en ½ roman Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:51

Jesper Norbøll:

Mest af alt, så syntes jeg det er irriterende, når en eller anden opretter en blog med henblik på at starte en debat om et eller andet emne.
Hvorfor pokker kan disse personer ikke finde ud af bare at oprette en helt normal tråd inde på selve Amino?

Det er ofte helt nye Amino-brugere, der begår den fejl. Det kunne måske løses ved, at man skal gøre noget aktivt for at få en blog på Amino, godkendes af admin eller andre mindre forhindringer for at sikre, at man lige når at overveje, om det er en blog, man har brug for.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 23:53

Hvad med at gøre det lidt nemt, kun når man har 500 kamer points kan man skrive en blog. På den  måde er alle problemer løst fordi folk på det tidspunkt har deltaget er flere debatter og vi må så kunne gå ud fra at systemet er forstået...amino skal lige huske at skrive det på den side hvor man opretter sin blog.

Det koster lidt udvikling men vil sikkert løse problemet

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:14

Peter Skouhus:

Hvad med at gøre det lidt nemt, kun når man har 500 kamer points kan man skrive en blog.

Det er den bedste ide sofa, imho.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 11:46

Peter Skouhus:

Hvad med at gøre det lidt nemt, kun når man har 500 kamer points kan man skrive en blog.

Det synes jeg også er et simpelt og nemt godt forslag... Specielt da jeg har over 500:-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Skulle selv qva et nyt hjemmeside design, have en blog. Men har droppet ideen pga at markedets uoverskuelighed.

Og det er jo ærgeligt at "Blog - universet" får det ry. For grundlæggende syntes jeg, at Blog tankegangen er genial, blot den ikke ender som i eksemplet fra denne tråd Wink

Et nyt regelsæt på Amino kunne blandt andet gøre noget ved problematikken - men også lidt selvdiciplin ville være kærkomment - fortsat god dag

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:28

Kære venner

Jeg er helt enig og jeg arbejder på en løsning.
Der er mange måder at gøre det på og jeg skal nok finde på noget.
Jeg vender tilbage når jeg har fundet ud af hvad vi bedste gør.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:27

Vi regner med at have en løsning klar i næste uge, der gør at alle kan få en blog med det samme, men at det kræver 500 karma point før den kommer på oversigten, den tror jeg er optimalt.

Dbh Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:45

Yes

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)