Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Blogs misbrug

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino'er,

Er det bare mig, der synes at det er hamrende irriterende, at når man trykker på et nyt blog-indlæg på Amino, så har indehaveren af bloggen kun skrevet een eneste linie med det formål at få os til at rykke over på hans egen blog?

Jeg synes ærligt talt, at det tenderer misbrug af en fin og gratis tjeneste. Der er nogle, der kun har en Amino blog og bruger den seriøst, men dem kommer jeg nok ikke til at læse fremover, da jeg allerede nu har en dårlig oplevelse med at mange blog's er stort set tomme og kun er en reklamesøjle for deres egen blog et andet sted.

Synes Amino burde gennemgå disse blogs, og har det kun til formål at flytte trafik, så slette dem.

Fortsat god weekend!

Flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:37

Blog-delen er en katastrofe som den er lige nu. Der er jo nærmest ingen der blogger i bloggen ;o)

Jeg er lige på kanten ift. at droppe at klikke på blogs.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helt enig - og problemet har været bragt op flere gange før.

En ide kunne være, at indføre bruger ratings af de enkelte blogs - og så er det først når bloggen når over en vis rating-værdi at den overhovedet vises på oversigten.

Det er i hvert fald vigtigt at det generelle niveau på de mange blogs hæves væsentligt, hvis den del skal fungere godt. Der ER naturligvis gode indlæg ind imellem - men der er simpelt hen for langt imellem dem, sammenlignet med de mange gode debatter vi har i forummet.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:42

Helt enig !!!!!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:44

God idé Mikkel.....med niveauer og visning efter et vist niveau. Måske skulle man starte med at den bliver vist. Hvis der så er for meget minus-feedback, så ryger den væk fra listen på forsiden

Jack

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Business:

God idé Mikkel.....med niveauer og visning efter et vist niveau. Måske skulle man starte med at den bliver vist. Hvis der så er for meget minus-feedback, så ryger den væk fra listen på forsiden

Jack

Rigtig god ide!

Jeg er lidt på linie med dig, Jack. Desværre har jeg også mistet lysten til at læse bloggene nu, da jeg sjældent finder noget indhold af interesse.

Måske kunne det hjælpe, hvis man også kunne se blog-indehaverens navn, så man kan trykke på dem, hvor man ved at der er interessant læsning og holde sig væk fra dem, som man har dårlige erfaringer med.

God weekend,

Flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 16:01

Ja, det ville da være en hurtig og nem løsning, indtil man havde det andet på plads ;o)

Den er købt - Navn i blogoversigten på forsiden.

Jack

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 16:04

Alle tiders!

Så må vi håbe, at andre giver os ret og Amino tager det op til overvejelse.

Flemming

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:06

Det var(er?) oprindeligt planer om at indføre moderation på blogs, men det er vidst endnu ikke blevet aktuelt. Jeg har heller ikke læst blogs længe ... jeg blev irriteret af at se 17 årrige folkeskoleelever forsøge at lære selvstændige at iværksætte ... middelmådige udbydere forsøge at sælge deres produkter ved at bilde folk ind at de var mere værd en de faktisk var ...og ja ... folk der kun var ude på at lokke folk over på deres egen blog.

Martin skrev oprindeligt i sin tid at det var ok at sælge .. henvise til andre sider/blogs med videre, så længe det skete moderat. Men det budskab var åbenbart for indviklet til de fleste ... så jeg har nu hverken blogget (og jeg var faktisk en af de få som rent faktisk bloggede) eller læst der længe..

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:13

Jeg er aldrig kommet i gang med hverken at blogge eller læse blogs.. måske af samme årsag?

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)