Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode hjemmesider til billige penge!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Clark.dk, det vil jeg foreslå hende :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:40

Jesper Kølbæk Jensen:

Ok....youre right...design delen er hendes hest.

Der er ingen der siger at hun skal være ekspert i HTML og hvad der ellers findes af sjove eksotiske sprog. Men hvis hun er en ørn til design, så skal hun fokusere på det. Hun kunne evt. være underleverandør til et firma der laver hjemmesider og så levere designet i photoshop format (eller skåret ud).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:00

Hejsa,

Som de andre skriver, så er siden ikke særlig søgemaskinevenlig. Det du/hun har brug for er en der kan skære designet ud, så det bliver sat op som brugbart kode med dynamiske tekster. Det kaldes slicing.

Det er bl.a. noget vi gør. :)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 22:32
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 22:41

parterapi esbjerg nr. 4

terapi esbjerg nr. 1

psykoterapi esbjerg nr. 2

coaching esbjerg nr. 2 med kort

Jeg ve godt det er lokalt pt., men det har jo os indtil nu været nok

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Ikke for at sable nogen ned, men 7-8000 kroner er ikke en "billig" hjemmeside, især ikke når det "bare" er et billeder der smides op. Der findes flere mindre leverandører herinde der kan lave hjemmesider i unikt design og med CMS til samme penge.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 22:50

Drop nu den her tråd....det var et tilbud...jeg ANER intet om den her hjemmeside verden. Jeg bruger en side jeg er godt tilfreds med, det er alt hvad jeg ved.

Min kæreste lever jo heller ikke af det, og har ikke planer om det...så hvad priser ang. så aner ingen af os noget om hvad der er den mest perfekte pris osv., syns selv prisen var ok...men lad den nu ligge da :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 05:45

Jesper Kølbæk Jensen:

Drop nu den her tråd....det var et tilbud...jeg ANER intet om den her hjemmeside verden. Jeg bruger en side jeg er godt tilfreds med, det er alt hvad jeg ved.

Min kæreste lever jo heller ikke af det, og har ikke planer om det...så hvad priser ang. så aner ingen af os noget om hvad der er den mest perfekte pris osv., syns selv prisen var ok...men lad den nu ligge da :)

Hej Jesper. 

Det er fair nok at du ikke ved noget om denne verden, men vi fortæller dig blot hvordan landet ligger. Det kan godt være at din kæreste ikke lever af det, men andre som måske køber hendes ydelse lever måske af deres forretning. Vores indlæg er måske med til at de selv kan bedømme om det er noget de vil have eller om de skal finde andre.

Vi fortæller blot hvor problemerne evt. kan ligge.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)