Light version er downloaded. 
Nu ved jeg tilfældigvis at du er en af de absolut bedste SEO'er herhjemme (hvis ikke den bedste), men hvorfor skal den fulde version koste så meget... hulk...snøft...
Hej Misel
Jeg vil gerne sige noget om prisen - sådan helt generelt. Den fulde version indeholder 135 tætpakkede sider og fem lydfiler, der til sammen udgør "opskriften". Der er reelt mere indhold i den bog, end jeg kan nå at speedsnakke på en hel dags kursus på Teknologisk Institut etc. Og der koster det omkring 5.000 kr. at deltage.
Jeg tager det samme for bogen, som jeg tager for én times arbejde - nemlig 1.375 kr. ekskl. moms. Der er et alternativ: Brug nogle uger fra morgen til aften på at gennemlæse alt, hvad du kan finde på nettet på dansk og engelsk om, hvad SEO går ud på. Sorter derefter det hele, sæt det ind i en kontekst - og du har ca. det samme, som du får ud af min bog. Jeg vil vove den påstand, at det er billigere for dig at købe en bog til 1.375 kr., end det er at opsamle noget, der ligner 10 års erfaring ved "egen hjælp".
For nogle er det for dyrt - og der er Light udgaven et alternativ. For andre er prisen på bogen tjent hjem inden side 30. Kan man ikke generere en indtjening på ekstra 1.375 kr. ved at benytte SEO-LEX 10.0, er den for dyr. Men det kan alle, der har en indtjening via en hjemmeside. "A garantere" - som det hedder på jysk.
Jeg håber, du får glæde af Light udgaven - og at du får lyst til at investere i den fulde udgave på et tidspunkt. God weekend!