Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny SEO-bog fra Rosenstand

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas

Har ikke læst lightudgaven endnu, kun læst indholdsfortegnelsen igennem, og det lover jo rigtig godt. Smile

Regner med at jeg nok "bliver nød til" at investere i den fulde version på et tidspunkt, da jeg kan se der står nogle gode og vigtige ting, som jeg ikke får med i light udgaven.

Kan godt se pointen i at jeg får det hele samlet i denne bog. Har især savnet noget på dansk som gav et godt kursus fra ende til anden i SEO.

Har i forvejen Stompernet's "Stomping the search engines 1 & 2", men har stadig nogle uafklarede spørgsmål efter at have gennemgået dette program, mest p.g.a af de sproglige udfordringer på engelsk.

Har et spørgsmål:
Hvis nu der er noget man ikke forstår eller blot har sprøgsmål til i bogen, er der så mulighed for på nogen måde at få svar på sprøgsmål fra dig?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:05

misel:
men hvorfor skal den fulde version koste så meget... hulk...snøft...

Hej Misel

Hvis du ikke kan generere et mange  gange større overskud ved at læse bogen og følge instruktionerne, har du ikke brug for den.
Jeg synes, det er fair, at Thomas tjener penge på sin viden.
Jeg læser nu også en grad af den forståelse i dit tonefald.

mvh Hans

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Misel

Der er jo altid min blogwww.blog.concept-i.dk, hvor mange spørger om meget. Der er du også altid velkommen!

Husk også, at der er lydfiler med i den fulde udgave til de lidt tungere dele. Men bogen er letlæst for de fleste. Lad mig citere Martin Thorborg om SEO-LEX 10.0: "Men da jeg fik den åbnet, så endte jeg med at læse næsten 50 sider i streg og det var 49 flere end jeg havde regnet med. Bogen er begavet lavet, fyldt med værdifuld viden og samtidig skrevet i et sprog som selv jeg kan forstå!"

SEO-LEX 10.0 kan ikke rigtigt sammenlignes med andre bøger på dansk - men der er ALTID alternativer til alting. For nogle er en Daihatsu et alternativ til en Mercedes. For andre er den ikke.

God fornøjelse!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:33

Nu er jeg én af dem der har købt SEO-LEX. Jeg betragter ikke mig selv som helt novice på SEO området, men jeg har den indstilling, at man altid kan lære noget nyt. Da jeg læste lightudgaven af bogen var jeg ikke et sekund i tvivl om, at den måtte jeg bare eje.

Jeg har endnu ikke fået læst det hele, men jeg har da allerede nu fundet et par ting som jeg ikke tidligere har tillagt ret megen betydning, men den måde Thomas skriver og forklarer tingene på gør, at jeg er vågnet lidt op så at sige.

Jeg kan kun sige, at hvis du selv vil "lege" med optimering af din hjemmeside, så SKAL du eje denne bog - længere er den ikke.

Andre bøger jeg har læst om dette emne er ganske enkelt for overfladiske i forhold til SEO-LEX, så de få "klejner" den koster er rigtig godt givet ud.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 09:08

Hej Thomas

Tak fordi du skrev SEO-LEX 10,0. Har læst light versionen. Det kan kun anbefales

til alle med egen virksomhed. Den giver et glimrende indblik i hvad SEO er for en

størrelse.

Den giver også infamtion om, hvad SEO kan samt hvilket rimelige krav man kan

stille til sin SEO-leverandør.

Behovet for at får den rigtige reklameplads det rigtige sted er stort. Så her er det

vigtigt, at få den bedste leverandør til den rigtige pris. Som også er der i morgen.

Det giver du jo et godt bud på. Tak Idea

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:02

Hej Olsen

Velbekomme - og tak for roserne. Du skulle prøve den fulde version - der er noget mere guf i den Wink

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)