Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino's

Hvad er der i vejen for at lave en udbringningsservice fra MacD??

Altså et firma som tilbyder kunder at bringe MacD mad ud, ligesom pizzariaer?? Hvorfor findes der ingen af denne slags?? Hvad er problemet?? Hvis der er nogen..

M.v.h. Exposed

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:00

Exposed:

Hej alle Amino's

Hvad er der i vejen for at lave en udbringningsservice fra MacD??

Altså et firma som tilbyder kunder at bringe MacD mad ud, ligesom pizzariaer?? Hvorfor findes der ingen af denne slags?? Hvad er problemet?? Hvis der er nogen..

M.v.h. Exposed

Hejsa.

Rigtig godt spørgsmål, egentlig.

Det er velsagtens risikabelt for MC-Donalds at kaste sig ud i officielt at tilbyde udbringning - jeg tror der vil være problemer når folk får kold mad. Eller mad der har ligget for længe som måske stadig er varmt.

Pommes frittes har en levetid på 7 minutter hvis jeg ikke husker galt fra min karriere som burger-flipper nogle år tilbage - så de når ikke langt.

Så længe du ikke forsøger at repræsentere McDonalds tror jeg dog ikke der kan være de store problemer hvis du får et næringsbrev og kommer i næringsbasen - så kan du vel godt tilbyde kurer-service fra mcdonalds til kunderne. Hvis der er nogen der gider betale for det, vel og mærke !

Held og lykke.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Just-eat har forsøgt at få McDonalds med på vognen. Uden held.
Der er endda oprettet facebook grupper for det. Uden held. 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 20:04

kunne meget vel være pomfritter. Mine forældre har en grill og der holder pomfritter meget længere, mcD er stort set kedelige efter de ja 7 min :( hellere god mad til mindre kunder end dårlig mad til flere

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:11

Burgeres optimale "levetid" på McD er ti minutter - derefter skal de smides ud.

De kan dog sagtens spises i op til en time efter.

Det er nogenlunde det samme med fries.

Tror det er de mest opdaterede tal, eftersom jeg selv arbejder som burger-flipper for tiden.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:20

Hej,

Jeg ved ikke, om det er hensynet til maden, der gør at de ikke bringer ud i Danmark, men det kunne man levende forestille sig.

I Thailand bringer både Burger King og McDonalds ud i stor stil, også selvom man bor et stykke vej fra restauranten. Dog koster det ca 100 Baht, hvilket er det samme som en menu koster - altså 16 kr for udbringningen og det samme for maden. Dernede har de altså en kæmpe avance på udbringningen, hvilket man nok ikke engang ville have, hvis de tog 25 eller 30 kr for udbringning herhjemme.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:59

det gør det også i stor stil i usa f.eks.. Vi kiggede på det sidste år, og lavede lidt tests på det, og kom frem til at maden var acceptabel efter 20-30 min i varmekasse med indbygget varme.

Problemet er nok at man kun kan køre 3 eller 4 menuer på en halv time, alt efter hvordan det ligger, og hvis der er run på får man lige pludselig meget travlt, da maden ikke er til at æde hvis den er kold.

P.t arbejder vi på et andet forsøg med udbringning af mad, som går ret fint her i århus.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)