Hej alle Amino's
Hvad er der i vejen for at lave en udbringningsservice fra MacD?? Altså et firma som tilbyder kunder at bringe MacD mad ud, ligesom pizzariaer?? Hvorfor findes der ingen af denne slags?? Hvad er problemet?? Hvis der er nogen..
M.v.h. Exposed |
Exposed:Hej alle Amino's
Hvad er der i vejen for at lave en udbringningsservice fra MacD??
Altså et firma som tilbyder kunder at bringe MacD mad ud, ligesom pizzariaer?? Hvorfor findes der ingen af denne slags?? Hvad er problemet?? Hvis der er nogen..
M.v.h. Exposed
Hejsa.
Rigtig godt spørgsmål, egentlig.
Det er velsagtens risikabelt for MC-Donalds at kaste sig ud i officielt at tilbyde udbringning - jeg tror der vil være problemer når folk får kold mad. Eller mad der har ligget for længe som måske stadig er varmt.
Pommes frittes har en levetid på 7 minutter hvis jeg ikke husker galt fra min karriere som burger-flipper nogle år tilbage - så de når ikke langt.
Så længe du ikke forsøger at repræsentere McDonalds tror jeg dog ikke der kan være de store problemer hvis du får et næringsbrev og kommer i næringsbasen - så kan du vel godt tilbyde kurer-service fra mcdonalds til kunderne. Hvis der er nogen der gider betale for det, vel og mærke !
Held og lykke.
VH Jørgen Olsen