Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gadeskilt ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 08:50

Hej Mette,

Jeg har 2 typer skilte som jeg har brugt på en messe en enkelt gang og jeg vil derfor sælge dem til dig billigt.

http://www.sign-city.com/downloads/specifikation/102.pdf jeg har denne model i A1 format i sort som koster normalt 1595,- men jeg vil sælge den til 1095,-

Så har jeg denne model http://www.sign-city.com/downloads/specifikation/109.pdf også i A1 i men i sølv, den koster normalt 1195,- men sælges til 795,-

Jeg har også alle de andre modeller som kan ses ved at klikke her - se hvad du kan bruge og vi skal nok finde en god pris Smile

Mvh.

Martin Stjernholm

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:29

Tak for tilbuddet, men som du måske kan se hvis du klikker på mit link til skiltet, så er din pris ikke i nærheden af den jeg har fundet :)

Mange hilsner

Mette

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:36

Hej Mette

Lige et lille input herfra med hensyn til skiltetype.

De typer, du ønsker dig, er ikke særlig vindstabile, og det er heller ikke muligt at holde dem fast med et par sandsække. Jeg taler af erfaring, og jeg går ud fra, at det blæser mindst lige så meget i Frederikshavn som i Thisted ;-), men jeg kender dog ikke jeres gågade, så hvis der er meget læ, er det muligvis ikke noget problem.

De typer, der virkeligt er vindstabile (med fjedre), er meget dyrere end dit ønske nr. 2 (og ikke pænere)

Jeg skriver dette til dig, fordi det er brandærgerligt kun at kunne få skiltet ud, når det er vindstille, eller næsten vindstille. Ligeledes er det vigtigt, at skiltet er i noget materiale, der ikke ruster eller lignende, da et skilt ellers hurtigt i den salte luft kommer til at se forfærdelig ud, og så er pengene på et billigt skilt spildt, men så vidt jeg kan se, så skulle dine ønsker heller ikke ruste.

Jeg fandt i øvrigt dit ønske nr. 1 lidt lignende her: http://hastrup.dk/product.asp?product=376 til knap 1.000 kroner. Kender hverken firmaet eller kvaliteten.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:56

Vigtigt punkt Lisbeth kom med.

Vi sælger også diverse gadeskilte m.m. i MediaMouse til vores kunder i detailhandlen og restaurationsbranchen - og vi sælger ikke nogle af dem med klikrammer, i og med at de simpelthen er for ustabile generelt. Og som Lisbeth skriver, så vejer de så lidt at der ikke skal meget vind til at de "glider" afsted.

Til de fleste mere normale typer gadeskilte findes der også storm-kits i forskellige varianter. Enten er det med bolte til at skyde ned i fortovet, eller også så er det en plade hvorpå man så kan lægge en sandsæk eller parasolfod.

Men igen er det et spørgsmål om hvad man vil ofre af penge på sit skilt.

Den pris du (Mette) allerede har fundet linket til i dit indlæg er klart en af de billigste priser jeg har set for et skilt med klikrammer. Det er tæt på hvad indkøbsprisen normalt ligger på. Så du skal ikke regne med at du finder et billigere gadeskilt med mindre det er brugt.

/Jesper

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:57

Hej Lisbeth

Mange tak for dine input :)

Du har ret i at det kan blive et problem. Lige nu er der ikke til et andet skilt i budgettet, så jeg starter nok med det - og så kan jeg jo også vurdere hvor stort problemet er med vind - for ja, det blæser vidst ret kraftigt på gågaden i Frederikshavn - jeg har kun oplevet det een gang da jeg ikke bor der.

Jeg snakker lidt med Grethe i Rammegalleriet som bliver min nærmeste nabo og vil høre hende om hun har oplevet det som et problem. Hvis hun har, kan vi måske på sigt investere i noget bedre sammen - 2 må være billigere pr. stk. end 1 :)

Mange hilsner

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:12

@ Jesper

Det var lidt det jeg var ude efter - jeg har kigget på dba.dk degulesider.dk og et par andre, men har ikke fundet noget der var interessant. Så det er nok det skilt som en "midlertidig løsning"

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:01

Bent fra http://seritex.dk/ som også er herinde har givet mig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så jeg har fået løst problemet!

Mange tak for hjælpen =D

Mette

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:46

Hej igen Mette

Det var godt at høre, og jeg kan se, at han også har til huse i Frederikshavn. Så er du jo også fri for at gå over åen efter vand ;-)

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)