Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 millioner sidevisninger - hvad skal jeg med dem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et engelsk site med følgende stats:

1.100.000 Visits 
220.000 Absolute Unique Visitors 
10.000.000 Page views
160.000 Registered Users

Der udover har jeg flere 100 live streams hver dag på mellem 1 og 2 timer.

Gennemsnitsalderen er cirka 20.

Brugerne er fordelt udover Europa med stor koncentration i Nord Europa, men har dog også en stak fra Brasilien.

Der er en okay indtjening pt. men den dækker ikke helt de timer som der bliver langt i sitet.

  • Pt. sælger jeg reklamer til fast pris per måned. Nogen som har nogen ide om hvor prisen burde ligge på et standard banner?
  • Er der nogen steder hvor de sælger bannere for en og giver en fast pris? Evt. nogen som vil forslå nogen?
  • Kunne det betale sig for mig at hyre en free lance sælger?
  • Andre spørgsmål, som kunne hjælpe jer på vej?
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Godt gået!

Det er svært at give dig brugbare svar med så lidt viden, så ja, du er nødsaget til at fortælle os mere. Der er et hav af forskellige kapitaliseringsmuligheder derude, men som med alt andet på nettet handler det om målrettethed. Det vil sige om, at finde ud af hvilke type annoncer, kampagner (CPA/CPC/CPM/Media Buys) og deslige der passer bedst til din trafik.

Den brasilianske trafik kan du næppe kapitalisere i samme grad som den vesteuropæiske. Bruger du geotargeting?

Hvad er det for en type indhold? Du nævner videostreams. Dem kan du (formentligt) indsætte pre- og post-roll reklamer i. Value Click er en mulighed: In-Stream

Jeg vil næsten gætte på, at indholdet retter sig imod pre-teens, teens eller opererer i en gråzone, siden du ikke har fået mere ud af trafikken til dato.
Spyt ud (et link ville gavne), så vi kan komme med flere bud. Hvis du ikke bryder dig om at vise siden frem, giver jeg dig gerne et par ord med på vejen udenom forummet.

Udover at tænke på optimering af de direkte reklameindtægter, kan du (igen, alt efter din sides indhold/trafik) formentlig med fordel gå ind i andre let tilgængelige vertikaler og opnå en synergieffekt.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet er www.hltv.org

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at dine stats er basseret på en måned?

 

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du ser lidt på denne her side her:

www.cj.com

Men de er nogen gange strikse med hvilken hjemmesider, der bliver accepteret.

Det er et af de største og seriøse hjemmesider henvendt mod annoncører og hjemmeside-ejere.

Held og lykke,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)