Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En super god ide, men kan bare ikke selv lave det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra haderslev
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes selv at jeg har en ritig god ide, men det er indenfor elektronik og da jeg ikke selv ved så meget om det ville jeg høre om der var nogen herinde der ved hvor jeg kan få lavet en proto type eller endda få det producert.

På forhånd tak

Med venlig hilsen Torben Vollertsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:37

Hej Torben,

Du kan da prøve at smide mig en mail på carsten.net@gmail.com - så kan vi tage den derfra...

mvh Carsten

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville skynde mig ud til Teknologisk Innovation og tage en snak med deres "Iværksætter program", som går under navnet tekinno - http://www.tekinno.dk/

De ved hvor hvor du kan gå hen og få lavet en prototype, hvis de ikke selv kan se ideen i at investere i dit projekt.

Normalt kræver det businessplan m.m. for at få en egentlig investering, men så vidt jeg ved er de  altid klar til at bruge en time eller to på en snak.

Det bedste af det hele er at de ved hvor du kan få lavet prototypen, valideret din ide og ikke behøver bekymre dig om at de stjæler ideen.

mvh.
Søren

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun bekræfte søren i at teknoloisk inovation er et godt sted at starte, har selv benyttet dem et par gange og de kan udover sparring på din ide give dig en masse info om hvorledes du griber den an som helhed.

God arbejdslyst

Fra haderslev
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:01

Mange tak for jeres rigtig gode svar, nu skal jeg bare lige ha lavet en ordentlig beskrivelse af projektet...

Ha en god weekend

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:24

Teknologisk er en god start.

Ydermere bør du anvende patent- og varemærkestyrelsens gratis formular til en fortrolighedserklæring.

Hvis du får brug for en alsidig udvikler inden for elektronik, mekanik, proces eller software er du velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)