Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook kursus: Skab omsætning med Facebook

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over dette tilbud om Facebook-kursus. Måske det har interesse for nogle af jer? Smile

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 12:53

Helt ærligt: Er der nogen herinde der overhovedet har fået solgt mere pga. Facebook?

Eller kender nogen der har?

Eller kender nogen der kender nogen der har?

... jeg holder meget af Facebook, men mest fordi det hjælper på den dårlige samvittighed over aldrig at få ringet til venner og familie. Jeg ved at der findes folk der synes at FB er fantastisk i markedsføringsøjemed. Jeg har blot aldrig hørt om nogle real cases?

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:46

Hej Pouline

Jeg har så mange positive oplevelser og ikke mindst ordrer som aldrig ville have set dagens lys uden Facebook.

Jeg opretter grupper og sider, samt fortæller om hvad det er jeg går og laver til hele mit netværk, uploader billeder, videoer, diskuterer i fora og hjælper ligesindede med at udvikle deres FB markedsføring.

Dog passer jeg på med ikke at fortælle om min virksomhed HVER gang, det bliver folk altså også trætte af, og tænker "har han ikke et liv ud over arbejdet??"

Men nu er mine produkter altså heller ikke helt almindelige, måske virker det derfor for mig ...  hvad er det du laver??

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:51

Undskyld - kunne ikke se din signatur da jeg svarede... nu kan jeg se hvad det er du laver..

Jamen det er da oplagt for dig at oprette din egen firma-side på FB...

Og så kan du lade alle vide at ....

Pouline: - synes at kunderne er svære at få i snak idag!
Pouline: - elsker sit job
Pouline: - arbejder hjemme

Eller at..

Pouline: - vil gerne vide hvordan man bruger FB til at få flere kunder i sit telemarketing firma??

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:03

Hej Pouline,

Jeg har faktisk haft utrolig meget ud af at lave en gruppe på facebook vedr. min butik.

Jeg bruger siden til at ligge billeder af de nye varer op, til at gøre reklame for events i butikken og ikke mindst til at minde mine stamkunder om at jeg eksisterer.

Jeg har solgt flere at mine modeller udelukkende ved brug af facebook. Så jeg er en meget stor fortaler :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Puha,

Der er mange der har haft stor succes med markedsføring via social medier, herunder facebook.

Tjek evt. http://www.innocentdrinks.co.uk/ 

De kørte blandet andet noget seriøst fed markedsføring på facebook, de lavede bl.a. en gruppe, hvor folk kunne strikke dragter til deres juice etc. Det blev vidst et kæmpe stort hit =)

Dbh, Rasmus

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:16

Hej

Jeg mener bestemt ikke man skal undervurdere Facebook som en mulighed for at drive forretning. Jeg har selv lavet en gruppe til mit firma Bering Foto og naturligvis opfordret mine venner til at kigge forbi og tilmelde sig gruppen - jeg går ud fra at folk tilmelder sig fordi de er interesserede i at høre om hvad jeg går og laver.

Jeg laver ikke direkte salgsfremstød, men fortæller når der sker noget nyt og spændende eller hvis jeg har brug for hjælp til at finde lige præcis den rigtige pige, knallert eller lign. til en fotooptagelse.

På min private facebook skriver jeg af og til hvad jeg laver i firmaet - det giver ofte nogle kommentarer som til tider har givet anledning til direkte ordre. Der ud over har jeg fået kontakt med mange gamle kolleger og samarbejdspartnere fra mine tidligere job og det har givet konkrete jobs.

Men det skal naturligvis gøres med måde, sådan at folk ikke bliver tæppebombet med markedsføringsmateriale.

Vh. 

Pernille Bering

Bering Foto

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:10

Hej allsammen

Jeg er skam også hoppet med på Facebook, linkedIn, twitter bølgen og bruger det meget aktivt. Vi har blandt andet grupper og sider kørene på FB, med stor sucess. Vi bruger facebook aktiv i forhold til annoncering, hvilket vi får meget positov respons på. Der er ingen tvivl om at FB er genialt til at sprede et godt budskab, men som det også bliver sagt flere gange her - lad være med at overdrive :-)

Vi har fået henvendelser både fra kendte og ukendte folk igennem FB, vi har fundet nye undervisere og har ikke mindst fået nye forretningsmuligheder den vej igennem.

Vi har taget konsekvensen af vores erfaringer med Facebook, linkedIn og de andre sociale medier og lavet 2 kurser der understøtter dette.

Facebook kursus (datosat)

LinkedIn kursus (virksomhedskursus)

I kan se vores firmaside på http://www.facebook.com/pages/Odense-Denmark/Officekonsulenterne/58022742102 hvor I selvfølgeig er velkommen til at tilmelde jer som fan :-)

Stor hilsen
Christian Kjær

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:42

Har også kanon erfaring med Facebook. Der er rigtig god respons, når jeg poster nyheder ud på væggen.

facebook.fairtime.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)