I efteråret startede jeg en blog, om sund og god mad, hvor de fleste opskrifter passer ind i Kernesund Familie-konceptet: www.sundoggodmad.blogspot.com Jeg smed (selvfølgelig) AdSense og lidt andre annoncer på, og gik igang med at fylde opskrifter ind på bloggen. Nu har jeg snart samlet 50-60 opskrifter og får besøg af 1.300-1.500 hver måned. Det giver da lidt klik på AdSense og øvrige annoncer, men da heller ikke mere end at jeg er ved at nå den gyldne grænse hos Google på 100$ (som er minimum for at få pengene udbetalt). Jeg sidder lidt og tænker på, at når jeg nu har forholdsvis mange besøgende, så må jeg da kunne videreudvikle konceptet. Men på hvilke områder? Hvad kan jeg udvide med, for at få lidt mere end de 100$ hvert halvår? De bedste hilsner fra |
Hej :)
Jeg har en idé som måske lyder lidt voldsom :)
Men; lav dit eget website.
Hvis jeg var dig, ville jeg gå et skridt videre og tage den op til hjemmesidestadiet fremfor blogstadiet.
Jeg er ret sikker på at du kan få mere ud af det på den måde. Nu ved jeg jo så heller ikke hvordan det ser ud med dine programmeringserfaringer osv.
Men det er bare det jeg tænker når jeg ser din blog. :)
En anden idé:
Lad være med at have to reklamer for alletiders kogebog på siden, det virker ikke så godt i mine øjne :)
Bare lige hvad jeg havde at bidrage med. Held og lykke!
//Jens Nannerup