evt: Hvad er tanken bag shoppen, hvad slags produkter skal der sælges, hvem skal der sælges til.
eller: Hvem er du, hvad gjorde du fik ideen til shoppen, hvad banker dit hjerte for...
I bund og grund er navnet ikke SÅ vigtigt, men det er nærmere vigtigere i forhold til ikke at tage det forkerte navn. Jeg mener, du kan gøre det sværere for dig selv med navnet, mere end du kan gøre det nemmere, så hellere at du måske gav nogle bud, og hørte hvad der blev kommenteret på det, og evt modsvar var.
Jaman vi et rimeligt bredt sortiment i vores shop, men primært skønhedsprodukter. - vi sælger = parfume til herre - damer / Make-up / Aloe Vera / slanke - træningsprodukter og kostilskud..
Vi kan bare ikke finde et navn til side..
Jeg jar tænkt på nogle forskellige - læg gerne en kommentar :)
Og hvis det skal trænge ud til folk, der aldrig har hørt om din shop, vil jeg mene at det er praktisk at kalde din shop noget med stærke relationer til SKØNHED...
men stiller lige et dumt spørgsmål, for dem skal man jo også have svar på engang imellem
Hvorfor er det oftest et engelsk navn, når man vil have domænenavnet til at ende på .dk, og webshopen ikke er på engelsk =( ergo det er danskere som søger rundt efter den ???
Brincksite.. jeg kan ikke overskue deres priser, så jeg aner ikke hvad jeg prismæssigt er oppe imod, men på kvaliteten bør Orango kunne tilbyde noget mindst lige så godt. men lad os tage dialogen undenfor amino