Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS eller Paypal ?

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare kun jeg fik valgmulighederne op med login eller opret konto.. Har du et link til løsningen uden login?

Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 10:33

Fundet... Det  vil altså sige; at hvis man betaler de $30/måned kan brugerne betale uden login, men vælger man den gratis løsning (kun gebyur på transfers) så skal brugerne logge ind??

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:37

Når PayPal er sat op på en butik...og kunden efter indtastning af ordren går til betaling ved et klik på on-line betalingsknappen...så kommer du direkte ind i PayPal betalingsvindue, hvor du til venstre i skærmbilledet kan betale uden at have en konto...og til højre kan login, hvis du har en konto hos PayPal...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:39

Morten Nielsen:

Fundet... Det  vil altså sige; at hvis man betaler de $30/måned kan brugerne betale uden login, men vælger man den gratis løsning (kun gebyur på transfers) så skal brugerne logge ind??

Vores PayPal betalingsløsning er på begge vores butikker sat op til, at vores kunder får begge valgmuligheder...

Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 10:39
Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 10:43

Men mht. til PayPal, så får jeg med den gratis udgave ikke mulighed for direkte kortbetaling, men kun en opret eller login funktion...

Men det er vel også fair nok man skal betale lidt for det andet...

Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 10:46
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:57

Morten Nielsen:

Oki... Jeg kan se du også har eWire tilknyttet.. Men det er vel kun for brugere? Jeg kan se eWire kommer med en ny business account pr. 8/5 hvor oprettelse koster 395 og ellers er gratis.. http://www.ewire.dk/page.asp?keyword=PriserErhvervDKK

Jeg har EWIRE tilknyttet for at imødekomme betalinger med det gamle rene DanKort, ja...

Selvom...det er meget meget få kunder, som betaler med det gamle DanKort!

EWIRE har i de 4 år jeg har haft det...været både for private + erhverv...d.v.s., at jeg for 4 år tilbage oprettede en erhvervskonto hos dem...

Ja...der kommer en helt ny løsning fra EWIRE nu...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:00

Så vidt jeg kan se...er forskellen på de 2 løsninger, HTML integrationen af PayPal betalingsmodulet i din shop...kontra en ikke-integreret løsning...

Correct me if I' m wrong Smile

Samt...at betalingsmodulet i den proff Business løsning understøtter indkøbsvognen/-kurven...

Selv bruger jeg den Proff. Business løsning, da jeg mener det er den optimale løsning for en seriøs behandling af vores kunder...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:29

Jeg har lige tilmeldt mig Business løsning hos Paypal og kan ikke se nogen information om at det koster et oprettelsesgebyr.

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)