Det kunne jeg sagtens forestille mig... Vi har os haft en advokat inde over for at få 100% klarhed. Men i nævnet eksempel skal der skilnes mellem "paypal penge" eller kreditkort transaktion og det synes jeg godt man kunne have gjort 100% klart. Også evt have fortalt hva "paypal penge" egentlig betyder og dækker over. |
Jacob Koch:Ud fra et kundeperspektiv, så er det altid en god ide at betale med nogle af kreditkortene - Diners Club - American Express - MasterCard eller Visa kreditkort (ikke Visa Dankort, da danske transaktioner her er dankorttransaktioner). Bliver der problemer, er det altid sælger der skal bevise, at vare er leveret - hvilket kan være svært - hvilket gør at man som kunde, næsten altid kan få sine penge tilbage. Jeg er 99% procent sikker på, at de samme regler gælder for Paypal, da de ellers ikke kan konkurrere på det amerikanske marked, hvor dette er standarden.
Hvis man ikke kan betale med Visa Dankort, forstår jeg simpelthen ikke ideen med at vælge PayPal (medmindre man handler med udlandet naturligvis). Jeg tror ikke der er ret mange, der har Visa ud over deres Visa Dankort.