Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS eller Paypal ?

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15065
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Fashion-Seller:

Og medierne har os misforstået dommen, så det er ik sandt det man kan læse alle steder på netaviser mm. Det er lidt trist det er sådan, men ja...

Det er desværre en kendt fejl ved medier (og andre, herunder mig!) med sådanne uklare domme.. Jeg kan huske der var flere og endnu værre eksempler på domme da jeg læste jura for nogle år siden, domme hvor man nærmest kunne være i tvivl om hvad der egentligt var dømt, indtil man kom til den sidste linje med dom eller frifindelse..

Det kunne jeg sagtens forestille mig... Vi har os haft en advokat inde over for at få 100% klarhed.

Men i nævnet eksempel skal der skilnes mellem "paypal penge" eller kreditkort transaktion og det synes jeg godt man kunne have gjort 100% klart. Også evt have fortalt hva "paypal penge" egentlig betyder og dækker over.

I bund og grund er det her essensen af jura. Kun advokater skal forstå det, så vi alle er 100% afhængige af dem ;D

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:23

Jacob Koch:

Ud fra et kundeperspektiv, så er det altid en god ide at betale med nogle af kreditkortene - Diners Club - American Express - MasterCard eller Visa kreditkort (ikke Visa Dankort, da danske transaktioner her er dankorttransaktioner). Bliver der problemer, er det altid sælger der skal bevise, at vare er leveret - hvilket kan være svært - hvilket gør at man som kunde, næsten altid kan få sine penge tilbage. Jeg er 99% procent sikker på, at de samme regler gælder for Paypal, da de ellers ikke kan konkurrere på det amerikanske marked, hvor dette er standarden.

Hvis man ikke kan betale med Visa Dankort, forstår jeg simpelthen ikke ideen med at vælge PayPal (medmindre man handler med udlandet naturligvis). Jeg tror ikke der er ret mange, der har Visa ud over deres Visa Dankort.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:32

Gælder det iøvrigt også for Euroline, som også tager  Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og Diners Club?.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:32

Miriam Frank:

Jacob Koch:

Ud fra et kundeperspektiv, så er det altid en god ide at betale med nogle af kreditkortene - Diners Club - American Express - MasterCard eller Visa kreditkort (ikke Visa Dankort, da danske transaktioner her er dankorttransaktioner). Bliver der problemer, er det altid sælger der skal bevise, at vare er leveret - hvilket kan være svært - hvilket gør at man som kunde, næsten altid kan få sine penge tilbage. Jeg er 99% procent sikker på, at de samme regler gælder for Paypal, da de ellers ikke kan konkurrere på det amerikanske marked, hvor dette er standarden.

Hvis man ikke kan betale med Visa Dankort, forstår jeg simpelthen ikke ideen med at vælge PayPal (medmindre man handler med udlandet naturligvis). Jeg tror ikke der er ret mange, der har Visa ud over deres Visa Dankort.

Man kan...også... både betale med VISA/DanKort + VISA Electron via PayPal betalingssystem Smile

Det er kun det gamle rene DanKort som PayPal ikke understøtter...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:36

Så giver det pludselig mening. Tak for svaret Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:48

Miriam Frank:

Så giver det pludselig mening. Tak for svaret Smile

Velbekomme Smile

Ja...det er en god idé at sætte sig helt ind i systemet...

Før man desværre, som flere steder i denne tråd...får afgivet ukorrekte oplysninger...eller misforståelser!

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:10

Nu har jeg meldt mig til PayPal - Så langt så godt Smile

Hvordan får jeg det så føjet til min hjemmeside?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:17

Jeg har ladet vores udbydere...ScanNet + DanDomain...integrere PayPal betalingssmodul på begge vores butikker...

Hvis man har forstand på disse ting...kan man selv sætte det op, men jeg valgte altså at betale et eengangsbeløb til vores udbydere...så jeg var helt sikker på, at det hele er sat korrekt op Smile

Begge udbydere lavede opsætningen samme dag, som jeg bad dem om det Yes

Fra Ikast
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:20

PayPal er smart - jeg har lige siddet og rodet lidt med det.. Men er det ikke rigtigt forstået, at for at kunne betale med PayPal skal man have en konto? Så kan man så der vælge om pengene skal hæves med det samme eller om man vil bruge PayPal Penge??

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:27

Morten Nielsen:

PayPal er smart - jeg har lige siddet og rodet lidt med det.. Men er det ikke rigtigt forstået, at for at kunne betale med PayPal skal man have en konto? Så kan man så der vælge om pengene skal hæves med det samme eller om man vil bruge PayPal Penge??

PayPal er rigtigt smart Yes

Nej...du skal som kunde ikke mere have/oprette en konto hos PayPal...for at betale via PayPal...

Du KAN oprette en PayPal konto...hvis du ved, at du tit og ofte vil betale via PayPal...

Idéen i at oprette en konto...er, at du kan tilknytte dit kreditkort, hvorved betalingssystemet husker din info...og du således ikke skal taste den ind ved en ny handel...

Som erhvervsdrivende...bør man...efter min mening...oprette en Proff. Business Account...hos PayPal...

Til dit sidste spørgsmål...bliver jeg dig svar skyldig lige nu...idet jeg ikke er så meget inde i PayPal kontra Private Customer...

DEN skal jeg lige have sat mig helt ind i også...og håber på, at Fashion-Seller kommer på banen her med et korrekt svar til dig Smile 

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)