Jeg har søgt i google og nogle andre steder i ca 3 dage for at finde et firma der har lavet plantegninger til restauranter. Samtidligt søger jeg efter et firma der har lavet booking systemer til restauranter og de må meget gerne have referancer .
Kan i hjælpe mig amino folket
Ps: jeg er til møde mandag hele dagen, i må undskylde hvis jeg ikke for svaret jer hurtigt.
Det skal være et luftbillede af en restaurant, på billedet skal der være mere liv og farver på. Har i evt referencer på noget ligende som i har lavet så jeg kan se det ? Det som jeg søger er inspiration og videre bygge den inspiration.Senere vil jeg have den lavet .
Vi laver custom booking / event systemet baseret på folks behov.
Vi har en god base at videreudvikle / customize koden ud fra og så er det hele baseret på open sourcecms'et Joomla.
Hvis det har interesse så skriv på email@redweb.dk med lidt flere informationer omkring hvad systemet skal kunne så kvittere jeg med et overslag på opgaven.
Undskyld forsinkelsen mødet træk ud i flere dage..:-)
Jeg er ud efter luft-billedet tegning/plantgning af restauranter, kontor eller lejligheder, Hvis i har lavet noget lignende vil jeg meget gerne se jeres referancer.
Prøv at ring til TurnTool.com, de lever af den slags og kan lave det i interaktiv 3d. Giv dem et kald på 7020 7211 (deler kontor med dem så hils endelig)
Undskyld forsinkelsen mødet træk ud i flere dage..:-)
Jeg er ud efter luft-billedet tegning/plantgning af restauranter, kontor eller lejligheder, Hvis i har lavet noget lignende vil jeg meget gerne se jeres referancer.
musa
Musa har du email adr.? så sender jeg gerne et par eksempler til dig. Ellers skriv til leo@xgn.dk