Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I Aminoer..... ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg ved at være køreklar!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget feedback på min hjemmeside og koncept.

Konceptet:

Er mit koncept tydeligt? Forstår I forskellen på mit koncept og de datingportaler der ellers findes her i dk.?  Hvad tænker I om at bruge en personlig matchmaker frem for selv at skulle bruge tid på det?

Hjemmesiden:

Designet skulle gerne henvende sig til både mænd (30-50 år) og kvinder (25-45 år) med en  god mellem til høj indkomst der seriøst leder efter en partner. Jeg ville have det til at være stilrent, og ikke for meget pladder romantik.

Hvad synes I?

www.datingbydesign.dk

På forhånd tusind tak.

Med venlig hilsen Ann

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 01:05

Måske er det mig der overser noget men jeg kan ikke finde et link til hjemmesiden.. Smile

Mvh

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 01:08

Kan heller ikke lige se noget link :)?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 01:10
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 01:15

http://www.datingbydesign.dk/

Så fandt jeg det :)

Synes du mangler et rigtigt logo.

Derudover er billede i midten skaleret helt dårligt, dette kan ses i "linjerne" som ved hans slips. - Det gælder alle billederne på siden.

Så skal du have styr på copyright teksten, den linker til noget der ikke findes, også synes jeg du skal skifte skriftstørlesen en tand ned.

Derudover så synes jeg det er synd at skrifttypen ikke er den samme hele vejen igennem, derudover er din mailadresse på kontaktsiden blå (?) Lav evt. et billede af din mail og indsæt, så slipper du også for spam :)

Good Luck med projektet

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 01:16

Hej Ann, det blev et meget hurtigt kig. 

Tilykke med siden! :)

For det første... Designet er ikke godt, der er alt for meget "støj", i form af topdelen med overskriften. Der er et kæmpe billeder der blokere for dit budskab. Din side er simpelthen for høj. Bred den ud. 

Få nogle let-optagelige budskaber på forsiden, evt 3-5 punchlines hvorfor din service er den bedste eller hvad der gør dig unik -grafisk og med tekst selvf... 

Og til sidst det bedste råd. Hvis du virkelig vil have folk til at ligge så mange penge pr mdr, og et opstart på 700 ,- inden de overhovedet kommer i gang med din service... så skal der altså professionelle kræfter ind over din hjemmeside... så skal det ikke være en wordpress skabelon eller hvad det er.

Jeg synes den mangler at vise du er seriøs, ellers er jeg bange for din målgruppe løber skrigende bort. 

Hvis du sigter højt, skal der være krudt i kanonen. 

Ekstra tankeværk: 

Din service bliver sat i bero i 3mdr efter folk har fundet sammen? - Er den ikke bedre end det? kræver det ikke at du siger folk automatisk bliver afmeldt abonnementet når de finder sammen. De finder vel forhåbentlig en de kan holde ud i mere end 3 mdr?

-Karsten

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:22

Ja der er da noget at tænke over!!!

Jeg er da ked af at at du synes siden fremstår som om jeg ikke er seriøs, for seriøs er jeg helt bestemt. jeg har desværre ikke den store startkapital til at kunne få webdesignere ind over. Jeg har brugt rigtig meget tid på hjemmesiden da jeg bestemt ikke er en haj til det, og der var da ikke noget jeg hellere ville end at betale mig fra det, men man skal jo starte et sted.

M.h.t. at medlemskabet kan sættes i bero i op til tre måneder, skriver jeg ikke at det er når folk finder sammen, men når de ønsker at lære hinanden bedre at kende.... Det er jo sjældent at det er kærlighed ved første blik, man skal bruge lidt tid på at lære hinanden at kende. det er hvis folk ønsker at date hinanden lidt mere seriøst (flere gange), og derfor ikke ønsker at komme på flere dates i den periode. Når folk finder sammen er det selvfølgelig helt naturligt at de ophører deres medlemskab. Men hvis du misforstår det, så kan andre sikkert også misforstå det.

Jeg må se hvad jeg kan gøre, tak for hjælpen.

Mvh Ann

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 02:37

Hej Ann Har du hørt om flash buttons? ellers er dit design godt bortset fra at du burde placere de forskellige links i toppen i stedet for ude i siden

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 02:56

ej nej. Glem flash knapper og andet ubrugeligt halløj. Karsten har ramt det meget godt, og er helt enig i det han skriver. Mit indtryk er også at siden ikke rigtigt henvender sig til det publikum du gerne vil ramme....her tænker jeg design mæssigt. Når vi snakker dating så forventer jeg nogle "bløde" og varme farver på siden, samt et profesionelt look som udstråler seriøsitet. jeg personligt ville aldrig betale til en side som ikke har nogle oplysninger om betaling, sikkerhed, osv.

Jeg er godt klar over at siden er under opbygning og alt ikke er klart, men måske du skulle have overvejet IKKE at vise siden frem før den var helt klar.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:30

Hej Ann

Tillykke med siden og starten til dit helt eget. :)

Jeg har selv lige oprettet en dating og fest side, og dette har taget mig snart et år at få ordenligt gennemført, da jeg heller ikke havde råd til webdesignere og deslige. Derimod har jeg fået suget en del til mig i den tid jeg har arbejdet på projektet, og da jeg nu endelig er klar, kommer markedsføringen.. pyha.

Du er virkelig nødt til at være sikker med dig selv, at dit koncept (hvilket jeg finder ret interessant) og andre punkter er forståelige for de medlemmer du søger. Jeg ville istedet for, at fortælle om det på forsiden, oprette en ny side som du linker til, hvor du kan gå mere i dybden, og istedet lokke folk med lidt hurtige facts på forsiden, til rent faktisk at se den oplysende side. (Personligt går jeg hurtigere til virksomhedens forklaring om sig selv, før jeg får set forsiden færdigt.)

Jeg er også enig med de andre i, at dit billede på forsiden tager for meget af pladsen. Tænk på folk som bruger bærbare og ville hade al den scrollen ned.

Dog er jeg vild med din ide, og havde jeg overskud til selv at kunne gøre den slags, ville jeg mægtigt gerne kunne tilbyde mine brugere den service. Får du lanceret din side må du gerne tage kontakt til mig, så kunne vi måske hjælpe hinanden med tilbud til brugerne, da vi har 2 forskellige koncepter og ville kunne ramme en større målgruppe til hinanden. :)

Mvh. Chrenner

www.dateklubben.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)