Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købe brugt computer på DBA

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan jeg trække købet af en bærbar pc fra, hvis den er købt på den blå avis. Hvordan skal jeg dokumentere købet uden faktura ?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:10
Du kan bruge den kvittering du vil modtage ved købet..

Men jeg kan ikke forstå hvorfor du vælger at købe igennem den dba.dk, du har ingen garanti, og købe brugte bærbarere maskiner er direkte en dårlig handel, for de holder ikke ret meget over de 2 år..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:16
Der er ingen krav om at din virksomhed kun skal købe nyt, hvis bare du sørger for at få en kvitering af sælger så er der ingen problemer i det. Du skal blot huske IKKE at løfte moms af en sådan kvittering (med mindre den der sælger er momsregistreret og specificerer moms på kvitteringen)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:39
Så husk at prisen skal være 20% lavere  + den rabat du får for at købe brugt, sammenligfnet med at købe nyt. Ville selv klart købe nyt
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:44
Ja, jeg tror heller ikke det kan betale sig - sælger vil nok have mere end det er værd for dig. En bærbar på 1-2 år, bør ikke koste dig over 10-15% af det den kostede fra ny, og det tvivler jeg på sælgerne vil sælge den til dig for.
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:57
Tak for hjælpen - tror jeg køber en ny igennem forhandler -  lader til det bedst kan lønne sig. 
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:58
plus den kan jo osse være ''varm'' hvis man er uheldig....
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)